שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הכי מטוקבקות
      סוכני הביטוח בקרב מחודש נגד ביטוח ישיר
      מאיימים בתביעה כנגד השותפים בפרסומת חדשה שהעלתה החברה הבת, תשעה מיליון, המציגה את סוכני הביטוח כנהנתנים. הסוכנים אף מאיימים בתביעה אישית כנגד השחקנית שני כהן המככבת בפרסומת

      זעם בלשכת סוכני הביטוח בעקבות פרסומת חדשה שהעלתה חברת ביטוח ישיר, באמצעות החברה הבת "תשעה מיליון", המציגה את סוכני הביטוח באופן "מבזה ונלעג".

       

      במכתב חריף ששלחה לשכת סוכני הביטוח באמצעות משרד עורכי הדין י. מושקט, למנהלי ערוצי הטלוויזיה, ולמשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, נכתב "בימים האחרונים עלה תשדיר פרסומת זדוני ומטעה מטעמה של איי. די. איי. (ביטוח ישיר - א.ר.) ובכיכובה של השחקנית שני כהן, הנועד לקדם את עסקיה על חשבונם של מרשיי והמבזה את מרשי המשמשים כסוכני ביטוח".

       

      לטענת עוה"ד, הפרסומת שמה "ללעג וקלס תוך רמיזות קשות באשר לשימוש הנהנתני אותו עושה סוכן הביטוח בעמלות המשולמות לו בגין פעילותו הפרסומת מציגה את מרשיי - סוכני הביטוח כמי שאינם אמינים, פרזיטים, נהנתנים החיים על חשבון לקוחותיהם ומוצגים באור נלעג ומגוחך".

       

      גם תביעה אישית

      במכתב נטען עוד כי המעורבים בפרסומת "דרסו ברגל גסה את זכויותיהם של מרשי תוך פגיעה בפרנסתם וזלזול קיצוני על מנת להתעשר על חשבונם, תוך הפרה של שלל חוקי מדינת ישראל, החל מחוק הגנת הפרטיות וחוק איסור לשון הרע וכלה בחוק העונשין, עוולות מסחריות וחוק יסוד כבוד האדם וחרותו".

       

      במכתב מוזהרים כל אלה שנטלו חלק בפרסומת כי אם לא תוסר הפרסומת בתוך 12 שעות, תוגש לבית המשפט בקשה למתן צו מניעה להסרת הפרסומת וחיוב השותפים (לפרסומת) בהוצאות.

       

      בלשכת סוכני הביטוח אמרו היום ל-ynet כי אם העניין לא יטופל בהקדם בכוונתם להגיש גם תביעה אישית נגד המשתתפים בפרסומת, בהם שחקנית "ארץ נהדרת", שני כהן.

       

      אתמול פנה גם מנכ"ל חברת "הכשרה ביטוח", עופר טרמצ'י, חברה הפועלת באמצעות סוכנים בלבד, במכתב אישי למנכ"ל ביטוח ישיר, רביב צולר, וקבל גם הוא על הפרסומת הפוגענית. "לצאת בקמפיין שבו מוצג סוכן הביטוח בצורה נלעגת כל כך, פוגענית ומכפישה, הוא מעשה הגורם עוול ומציג תמונה מעוותת בעיני הציבור", כתב.

       

      זהר יעקבסון המייצגת את השחקנית שני כהן מסרה ל-ynet בתגובה: "התפקיד של שני הוא להביא את כישרונה, מעבר לכך יש לפנות לחברת הביטוח ולמשרד הפרסום. אני חוששת שיש כאן ניסיון לעשות קמפיין על גב הפרסומת".

       

      עמית סנדיק, דוברת "תשעה מיליון" מסרה בתגובה: "סוכני הביטוח רואים בתשעה מיליון איום תחרותי ובצדק. תשעה מיליון מציעה ללקוחותיה לעבוד באופן ישיר ובכך לחסוך את עמלת סוכן הביטוח. אנחנו מקפידים בכל הסרטים לנקוט בדרך הומיריסטית אך בשום פנים ואופן לא בהעלבה".

      לפנייה לכתב/ת
       תגובה חדשה
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
      מומלצים