שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הכי מטוקבקות
      סוכני הביטוח לביהמ"ש: הסירו הפרסומת המבזה
      לשכת סוכני הביטוח הגישה בקשה לצו מניעה זמני נגד המשך שידור הפרסומת של חברת ביטוח ישיר. לטענתם, בעוד הם מוצגים בפרסומת כנהנתנים, דווקא מנכ"ל החברה "הגיש בקשה להקמת בריכה פרטית בביתו"

      לשכת סוכני הביטוח פנתה הבוקר (ב') לבית המשפט המחוזי בפ"ת בבקשה למתן צו מניעה זמני נגד שידור פרסומת של חברת ביטוח ישיר. בבקשתם מציינים העותרים כי תשדיר הפרסומת "נועד לקדם את עסקיה של ביטוח ישיר על חשבון מרמס כבודם של המבקשים ופגיעה בפרנסתם, ומציגם ללעג ולקלס תוך רמיזות קשות באשר לשימוש הנהנתני על חשבון 'לקוחותיהם הזועמים' כביכול".

       

      לטענת סוכני הביטוח, הפרסומת שהעלתה חברת ביטוח ישיר, באמצעות החברה הבת "תשעה מיליון", מציגה את סוכני הביטוח באופן "מבזה ונלעג".

       

      במכתב חריף ששלחה הלשכה, בשבוע שעבר, באמצעות משרד עורכי הדין י. מושקט, למנהלי ערוצי הטלוויזיה, ולמשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, נכתב "בימים האחרונים עלה תשדיר פרסומת זדוני ומטעה מטעמה של איי. די. איי. (ביטוח ישיר - א.ר.) ובכיכובה של השחקנית שני כהן, הנועד לקדם את עסקיה על חשבונם של מרשיי והמבזה את מרשי המשמשים כסוכני ביטוח". הסוכנים איימו כי יפנו לבית המשפט אם לא ייענו, והיום, כאמור, הגישו בקשה לבית המשפט.

       

      "כל המעורבים בפרסומת דרסו ברגל גסה את זכויותיהם של המבקשים תוך פגיעה בפרנסתם וזלזול קיצוני בהתייחס לפגיעה המתעוררת מכך והכל על מנת להתעשר על חשבונם תוך הפרה של שלל חוקי מדינת ישראל, החל מחוק הגנת הפרטיות וחוק איסור לשון הרע וכלה בחוק העונשין, חוק עוולות מסחריות וחוק יסוד כבוד האדם וחרותו" כתבו הסוכנים בפנייתם.

       

      בבקשה הנוכחית מוסיפים העותרים כי רביב צולר, מנכ"ל ביטוח ישיר, הוא "מיליונר בעל אחת המשכורות הגבוהות במשק ומי שהגיש בקשה להקמת בריכה פרטית בביתו". לדבריהם, הוא והחברה שבראשה הוא עומד "יזמו והביאו לפרסום את הפרסומת נשוא הבקשה ואשר מטעמם נעשתה הפרסומת המבזה והמשפילה".

       

      העותרים מבקשים גם כי בית המשפט יפסוק להם הוצאות ושכ"ט עו"ד. 

       

      דוברת ביטוח ישיר מסרה בתגובה: "אי.די.אי חברה לביטוח פועלת על פי החוק והוראות המפקח על הביטוח. אנו פועלים מול לקוחותינו בשקיפות ומציעים חיסכון במחיר ולשם כך מקפידים בכל סרטי הפרסום שלנו לנקוט בדרך הומוריסטית אך בשום פנים ואופן לא בהעלבה.

       

      מדובר באסטרטגיה פרסומית בה אנו נוקטים כבר יותר מ--5 שנים. לאורך כל השנים האלו עסקו סוכני הביטוח בניסיון לחבל בדרך הפרסומית שלנו. כעת הם מנסים את כוחם גם באמצעות בקשה לצו מניעה זמני".

       

      לפנייה לכתב/ת
       תגובה חדשה
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
      מומלצים