שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    H&M תמכור בישראל קולקציה של ורסאצ'ה
    דונטלה ורסאצ'ה תעצב קולקציה לרשת, במחירים שפויים, שתהיה זמינה ב-17 בנובמבר ב-300 חנויות ברחבי העולם, כולל ישראל. דונטלה: "הקולקציה תהיה ורסאצ'ה בהתגלמותה"

    הזוהר הטראשי של ורסאצ'ה מגיע ל-H&M: בית האופנה האיטלקי ורסאצ'ה (Versace) יעצב קולקציה ל-H&M שתימכר ב-300 חנויות ב-40 מדינות ברחבי העולם, ב-17 בנובמבר, כך הודיעה היום (ג') רשת האופנה השבדית. כמו שיתוף הפעולה עם אלבר אלבז ללנוון , הקולקציה תימכר גם בישראל.

     

     

    צילום: הנס ומוריץ

     

    הקולקציה, שתכלול פריטים לנשים, גברים ומספר פריטים לבית, תעוצב על ידי המנהלת הקריאטיבית של בית האופנה דונטלה ורסאצ’ה, וב-H&M רמזו כי היא כוללת שימוש רב בעור, הדפסים וצבע, כמיטב המסורת הורסאצ'ית. כרגיל בשיתופי הפעולה האלה, הקולקציה תימכר ברמת מחירים גבוהה מהרגיל ב-H&M, אך נמוכה מרמת המחירים בוורסאצ'ה.  

     

    מ-H&M נמסר כי "בקולקציית הנשים יככבו שמלות ברוח העונה, עם הדפסים צבעוניים, עור ומשי. האקססוריז כוללים נעלי עקב ותכשיטים עשירים. קולקציית הגברים תתמקד בביגוד מחוייט, כולל טוקסידו, חגורות ותכשיטים לגברים. בפעם הראשונה בשיתוף פעולה של מעצב עם H&M, הקולקציה תכלול גם כיסוי מיטה וכריות".

     

    מדובר בכ-40 פריטי לבוש ו-20 אביזרים לנשים ובהם שמלות קצרות, שמלות ערב, ז'קט עור, מגפיים, תיקים וסנדלים. לגברים יוצעו כ-20 פריטי לבוש וכ-10 אביזרים, ובהם חליפות מחויטות, סריגי קשמיר, ז'קטי עור וקטיפה, מכנסי עור, נעליים, תיק גב, צעיפים וכובעים.

     

    הפריטים לבית יהיו  שתי כריות ושני כיסוי מיטה עם הדפסי מניפות יפניים. ל-H&M יש רשת בת H&M הום, שמוכרת פריטים לבית, אולם נראה כי הפריטים האלה, בעיצוב ורסאצ'ה, יוצעו בחנויות רשת האם. 

     

    בעבר אמרה שלא תשתף פעולה עם H&M

    “אני שמחה מאוד לשתף פעולה עם H&M, ומתרגשת מההזדמנות להגיע לקהל הרחב שלהם. הקולקציה תהיה ורסאצ'ה בהתגלמותה, מושלמת ל-H&M ולחובבי המותג ברחבי העולם”, מסרה דונטלה. 

     

    ועם זאת בעבר אמרה ורסאצ'ה כי לא תשתף פעולה עם H&M. הניו יורק מגזין מצטט דברים שאמרה במאי 2008  לניו יורק טיימס: "אני מכבדת כל מי שעושה את זה, אך הסיבה שלא עשיתי זאת בעצמי היא שעבדתי קשה מאוד להכניס את ורסאצ'ה למחלקת היוקרה. אני חושבת שלהכניס קו של ורסאצ'ה ל-H&M יבלבל את המותג".

     

    ככל הנראה היא שינתה את דעתה לאור הצלחת שיתופי הפעולה הקודמים של H&M עם מותגי על. H&M כבר שיתפה פעולה בעבר עם אייקוני אופנה כמו קרל לגרפלד, סטלה מקרטני, קום דה גרסון, ג’ימי צ’ו, לנוון ומדונה.לאחרונה, מכרה קולקציית קבקבים של Hasbeens השבדית. שיתופי הפעולה האלה יצרו תורי ענק מול חנויותיה, ורוב הקולקציות חוסלו כעבור שעות.

     

    דונטלהאכן עבדה קשה כדי למצב את ורסאצ'ה כמותג על. המותג נוסד ב-1978 על ידי אחיה ג’יאני ורסאצ’ה, שנרצח בפלורידה ב-1997. דונטלה נכנסה לנעליו והמשיכה לעצב שמלות נועזות בקו פרובוקטיבי דומה אך לא זהה לזה שהנהיג אחיה. היא הצליחה לשמור על מעמדו של בית האופנה כשם עולמי.

     

    מרגרטה ון דן בוש, יועצת קריאטיבית ב-H&M בירכה כמובן על שיתוף הפעולה: “ורסאצ'ה הוא אחד המותגים החשובים ביותר בשנים האחרונות, והקולקציה שלו עבור H&M זוהרת ומרהיבה - בדיוק כמו המותג עצמו. דונטלה ורסאצ’ה משתפת אותנו בעיצובים המפורסמים מארכיוני המותג. זה שיתוף פעולה חגיגי, מושלם לעונת המסיבות”. 

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    רוצה להגיע לקהל רחב. דונאטלה ורסאצ'ה
    צילום: הנס ומוריץ
    חליפה מחויטת לגבר. ורסאצ'ה ל-H&M
    צילום: הנס ומוריץ
    "הקולקציה זוהרת ומרהיבה". H&M
    צילום: תל אביב - אלעד שריג חיפה - יוני רייף
    מומלצים