שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    חתולים בצמרת

    יגואר מתכננת להציג 16 חידושים ביניהם רודסטר חדשה

    שנה אחרי שחשפה בתערוכת דטרויט את היגואר F, כמכונית תצוגה, הודיעה יגואר רשמית על כוונה להביאה לפס הייצור. ההודעה נמסרה לעיתונות דווקא בתערוכת לוס-אנג'לס. ואולם החדשה החשובה יותר היא ההודעה הרשמית על 16 חידושים הצפויים ביגואר בשלוש השנים הקרובות. זה בהחלט הרבה כאשר מדובר בחברה בסדר גודל שכזה. במספר זה הם כוללים מכוניות חדשות כמו ה-F, עליה הוצהר וה-XJ הבאה, אשר תהיה עשויה מאלומיניום, כמו גם גרסאות ספורטיביות לדגמים קיימים וכמובן הסטיישן הראשונה בהיסטוריה של יגואר. בין הגרסאות הספורטיביות הצפויות יש כמובן לציין את ה-S, שתוצע עם מנוע מוגדש (מגדש על) שמייצר 400 כ"ס, אשר תתחרה ב-M5. אחריה ב-2003 צפויה הצגת גרסת R עם 330 כ"ס ונפח מוגדל ל-3.2 ליטר עבור ה-X החדשה (זו תתחרה ב-M3). מנוע זה יוצע גם בסטיישן. יגואר כוללת במספר זה גם הצגת גרסאות מחודשות (מתיחת פנים ל-S) ומנועים משופרים (הגדלת מנוע ה-3.0 ליטר V6 ל-3.2 ליטר) לדגמים קיימים.
    הבשורה הגדולה כמובן היא ה-F, רודסטר בינונית, שאם לשפוט לפי מראה מכונית תצוגה נראית מפתה ואגרסיבית. באופן מעניין חשפה החברה איור שהינו שונה באופן לא מבוטל ממכונית התצוגה. בכל מקרה אנשי יגואר להוטים לציין שזו תהיה יורשת אמיתית ברוח וביכולת ל-E טייפ האגדית, שבקרוב תחגוג 40 שנים להולדתה. מעניין, יש מי שזוכר שאלה היו גם הצהרות הדוברים לגבי ה-XK הנוכחית. ביגואר לא הודיעו על איזו פלטפורמה תבוסס המכונית, שתהווה דגם חמישי בהיצע של יגואר. כאשר היא הוצגה דובר על כך שהיא תתבסס על רצפת ה-S ואולם לאחרונה השמועות מדברות על שימוש בשלדת אלומיניום תוך ניצול הבסיס של אסטון-מרטין. אגב, קצב הגדילה המהיר ביגואר והשינויים הרבים הצפויים אומרים שה-F תגיע לפס הייצור רק בעוד שלוש שנים ולא לפני כן.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    יגואר F - בדרך לאולמות התצוגה?
    השפעות מהעבר...
    מייצרים נוסטלגיה טכנולוגית
    גם מבפנים
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים