שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    פורשה 911 חדשה: 865 אלף שקל והיא שלכם

    אחת ממכוניות הספורט הקלאסיות המוכרות בעולם, זוכה סוף סוף למחליפה. קבלו תמונות מעוררות חשק, מפרט מבטיח ותג-מחיר שיהפוך אותה כצפוי לבלתי מושגת עבור מרבית האנושות. בישראל החל מסוף שנה זו

    ועכשיו התמונות והמפרט. לאחר חודשים ארוכים של המתנה, שמועות, תצלומים וסרטוני ריגול, משחררת פורשה סוף סוף את ה-911 החדשה לעיני הציבור. שלא במפתיע, ובהתאם לתמונות הריגול להן נחשפנו זה מכבר, צללית ה-911 נותרה כמעט-זהה לדגם המוחלף. עם זאת, מכונית הספורט גדלה במספר ממדים, כאשר הבולט שבהם הוא בסיס הגלגלים - עם תוספת של לא פחות מ-10 ס"מ. וכמובן, המנועים נקיים מבעבר, הביצועים טובים מאי פעם, והמחיר נותר גבוה כשהיה. לישראל יגיעו יחידות ראשונות בסוף שנה זו, כאשר הגרסה הזולה מכולן תעלה 865 אלף שקל. היקרה ביותר - 1.2 מיליון שקלים.

     

     

     

    בפורשה מסבירים כי כל דגמי ה-911 - וזה כנראה כולל גם את הטורבו החזקה - יציגו תצרוכת דלק טובה מ-10 ק"מ לליטר. נתון אותו אפשר לכנות יומרני במיוחד. מדובר בשיפור, כך פורשה, של עד 16% ביחס לדגמים הקודמים, תודות למערכות עצור וסע, אגירת אנרגיה, כמו-גם תיבת שבעת הילוכים ידנית הראשונה בעולם, לדבריהם.

     

    הקאררה הבסיסית שבהיצע תצויד במנוע בוקסר חדש בנפח 3.4 ליטר עם 350 כ"ס (ותצרוכת דלק של 12.1 ק"מ ליטר). ה-S עם מנוע בוקסר בנפח 3.8 ליטר והספק של 400 כ"ס (תוספת של 15 כ"ס לגרסה הקודמת), יאפשר 11.5 ק"מ לליטר בנזין, ויפלוט 205 גרם CO2 לק"מ.

     

    עם תיבת שבעת ההילוכים כפולת-מצמד (PDK) מבית פורשה, יאיץ ה-S מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 4.3 שניות, או שתי עשיריות פחות אם רכשתם חבילת ספורט. בעלי הדגם הבסיסי יאלצו להסתפק ב-4.6 או ב-4.4 שניות בהתאמה עם אותה תיבת הילוכים. מעבר להארכת בסיס הגלגלים ל-245 ס"מ, נעשו כמובן שינויים נוספים ב-911 המוכרת, שרובם ככולם מיועדים לשיפור היכולת הדינמית, הגבוהה ממילא. למשל הרחבת מפסע הגלגלים מלפנים, ומערכת הגה אלקטרו-מכאנית חדשה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים