שתף קטע נבחר

מקדונלד'ס: "מק רויאל בריא מכריך בארומה"

בכנס תזונה חילקה מקדונלד'ס דף פרסומי תחת הכותרת "ארומה קוראת לו כריך בריאות. מקדונלד'ס קוראת לו מק רויאל". בעלון השוואה בין שני הכריכים לפיה הנתונים התזונתיים שלהם כמעט זהים. ארומה: "כותרת העלון מוטעית ומטעה"

איזו רשת טובה יותר לבריאות מקדונלד'ס או ארומה? מקדונלד'ס חילקו דף פרסומי לבאי כנס התזונה השנתי ובו טענה: "ארומה קוראת לו כריך בריאות. מקדונלד'ס קוראת לו מק רויאל". נראה כי ברשת יש כוונה להפיץ את המסר הזה גם בקמפיין פרסומי. מדובר במהלך שהוא הורדת כפפות, שכן רשתות גדולות ממעטות להתייחס בפרסומים למתחרות.

 

 

במקדונלד'ס מסבירים כי "בשלב זה החומר מופץ רק במפגשי דיאטנים כדי לשנות את התפיסות שלהם ולהחדיר לתודעתם שמק רויאל לא נופל בערכיו התזונתיים מכריך בריאות בארומה".

 

מתוך המנשר הפרסומי של מקדונלד'ס: טובים בנתרן, פחות בשומן רווי ()
מתוך המנשר הפרסומי של מקדונלד'ס: טובים בנתרן, פחות בשומן רווי

 

ארומה: "שכחו את הכולסטרול"

רותי שריד, משנה למנכ"ל מקדונלד'ס טוענת: "רבים חושבים שסנדביץ' הבריאות של ארומה הוא מוצר טוב ומזין. גם אני חושבת כך. עשינו את ההשוואה, כדי להראות שהמק רויאל, מוצר מוביל אצלנו ברשת, לא פחות בריא ממנו, ואפילו טוב ממנו בנושא הנתרן".

 

למה רשת גדולה כמקדונלד'ס מזכירה בפרסום שלה רשת מתחרה כמו ארומה?

 

"ארומה נמצאת בהרבה מאוד נקודות מכירה סמוכות אלינו. אין לנו כוונה להשוות את המוצר שלנו למוצר זהה כמו המבורגר של מתחרה, כי הניסיון שלנו הוא לנפוץ מיתוס. אנחנו כל הזמן משפרים את המוצרים שלנו ועומדים בכל התקנות הכי מחמירות, אך אנחנו עדיין מרגישים שלא הצלחנו להעביר את המסר".

 

מארומה ישראל נמסר בתגובה: "משום מה מקדונלד'ס שכחו לציין שבהמבורגר שלהם יש פי 7 כולסטרול וכמעט פי 2 שומן רווי מכריך הבריאות של ארומה. בעבר הם גם טענו כי ההמבורגר שלהם הרבה יותר בריא מפריכיות אורז. כותרת העלון הפרסומי של מקדונלדס מוטעית ומטעה את הצרכן הישראלי".

 

ממקדונלד'ס נמסר: "במוצרים צמחיים אין כולסטרול, כך שמדובר באמירה דמגוגית ואין שום משמעות לפי 7 או פי 2, כל עוד השומן, השומן הרווי והכולסטרול, מהווים עד 30% מהצריכה היומית המומלצת ע"י משרד הבריאות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים