שתף קטע נבחר

הגברים השעירים מרטו הגב בשעווה תמורת בירה

פרסום יצירתי מדי? סביר להניח שחובבי בירה רבים היו מסכימים להשתתף בקמפיין פרסומי תמורת שיכר חינם, אבל ספק אם השתיין הממוצע היה מסכים להקריב את גופו ולהכאיב לעצמו רק כדי להפגין על גופו את הלוגו של יצרנית הבירה החביבה עליו. עם זאת, ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח אתמול (ב') על אלו שככל הנראה הם חמשת חובבי הבירה האולטימטיבים.

 

 

יצרנית הבירה האוסטרלית Foster ניסתה, ככל הנראה, למצוא את הקמפיין הפרסומי שיפנה לגבר הממוצע. כמו ברוב הפרסומות המיועדות לו, גם כאן נעשה שימוש בעירום חלקי, אלא שהפעם לא היו אלה דוגמניות מעורטלות למחצה, אלא חמשת חובבי הבירה עצמם. הם הסירו את חולצותיהם, הפנו גבם למצלמה ו"זכו" למריטת שערות הגב שלהם כך שלוגו החברה יבצבץ על עורם האדמומי והחלקלק, או שיתנוסס ברוח על השערות שנותרו.

 

שתי קוסמטיקאיות המתמחות במריטת שערות בשעווה עמלו במשך שלוש שעות על ה"שטיחים" האנושיים ונעזרו במבחר שבלונות כדי שהאות F מוקפת בשני עיגולים תבצבץ על גבם. מריון דוברסקה, אחת המורטות, סיפרה כי "מעולם לא

עשיתי דבר דומה לזה. ללא כל ספק, השיער שלהם היה בלתי ניתן לשליטה יותר מכול, אבל הם התנהגו כמו הלקוחות העדינים ביותר. הם בהחלט יבבו, רטנו וגנחו".

 

אחד הדוגמנים, סיימון ברבג', בן 26 מלונדון, אמר בתום הצילומים כי אין בכוונתו להקריב את גופו לכאבים שכאלה פעם נוספת. "התלבטתי במשך תקופה ארוכה מה לעשות עם שיער הגב שלי. אני שמח שיצרנית הבירה הזו מעודדת גברים להיות מי שהם באופן טבעי ולוותר על השעוות. אני בהחלט אקבל את העצה הזו".


פורסם לראשונה 06/02/2012 23:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הכתבה
יש תמורה לאגרה?
צילום: shutterstock
מומלצים