שתף קטע נבחר

תביעה: עובד במלון בים המלח כינה אורחת "גנבת"

בתביעה שהגישו בני זוג שהתארחו בבית מלון בים המלח, טענו כי למרות ששלמו על האירוח במלון, נאסרה כניסתם לחדר האוכל ובנוסף האחראי על חדר האוכל כינה את האישה "גנבת" בפומבי. בית המשפט חייב את המלון לפצותם ב-1,000 שקל

בני זוג שהתארחו בבית מלון בים המלח, השייך לרשת מלונות "אפריקה ישראל" הגישו לאחרונה לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה תביעה בה טענו כי למרות שהזמינו חדר זוגי, קבלו חדר עם שתי מיטות נפרדות, כי בבואם לחדר האוכל נאמר להם על-ידי אחד העובדים שאינם רשומים כאורחי המלון וכי האחראי על חדר האוכל כינה את האישה "גנבת" בנוכחות אורחי המלון שהיו במקום.

 

קראו על עוד תביעות קטנות :

 

בתביעה שהגישו טענו כי בעקבות עלבונה של האישה, היא נמנעה מלצאת לים ולבריכה ובכך נשללה הנאתה מהשהות במלון.

 

הרשת טענה מנגד, כי בני הזוג קיבלו חדר זוגי ובו שתי מיטות זוגיות, כפולות ולא בודדות. כן טענו נציגי הרשת כי לא ידעה על האירוע בעת שקרה, אולם ציינה כי הנאתה של האישה מהחופשה לא נפגעה, שכן בני הזוג החליטו להמשיך בחופשתם, ולאחר האירוע אף הגיעו לחופשות נוספות באותו מלון.

 

עלבון לתובעת  

סגנית הנשיא השופטת רחל חוזה דחתה את טענת התובעת לעניין המיטות הנפרדות וקבעה, כי התובעים קיבלו חדר המכיל שתי מיטות זוגיות.

 

עם זאת נקבע, כי עובד המלון העליב את התובעת בכך שמנע את כניסתה לחדר האוכל ואף קרא לה "גנבת" בפתחו, זאת כאשר בני הזוג מוקפים באורחים הרואים ושומעים את הדברים.

 

לפיכך נפסק, כי בית המלון יפצה את בני הזוג בגין העלבתה של התובעת ב-1,000 שקל.

 

לעיון בפסק הדין

 

לאתר המשפט הישראלי "פסקדין" - www.psakdin.co.il

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים