שתף קטע נבחר

HOT מובייל פיצתה בחודש חינם את מי שלא נויד

לקוחות חברות הסלולר הוותיקות שביקשו להתנייד לחברה החדשה נותרו בלי קו כשבוע. "עברתי אליהם בגלל המחיר ואני סובל. הישראליות בהתגלמותה". HOT מובייל: "בגלל עומסים יוצאי דופן ייתכנו שיבושים נקודתיים בניוד לקוחות"

ממשיכות הבעיות בניוד לקוחות ל-HOT מובייל: צרכנים מדווחים כי בשל ניוד לא מוצלח הם נאלצים להסתדר בלי הקו שלהם, שנויד מהחברה הוותיקה, אך במשך שבוע, עדיין לא עבר ל-HOT מובייל. הם נמצאים במצב ביניים, בו נטשו את החברה הוותיקה אך אינם יכולים לשוחח עדיין על גבי הרשת של HOT מובייל.

 

אריה, מתנהל כבר למעלה משבוע ללא הקו שלו. כשמתקשרים אליו מגיעים לתא קולי של HOT מובייל שאומר: "הקו אינו פעיל", או גרוע מכך, מגיעים לאשתו, בשל בלבול בניוד הקווים. הוא קיבל מ-HOT מובייל קו זמני עם קידומת 053. הוא יכול להוציא שיחות בקו הזה, אך איש לא מכיר את המספר הזמני, והוא לא יכול לקבל שיחות בקו אותו נייד.

 

"אני עובד למעלה מ-10 שנים בתחום מערכות מידע ולא נתקלתי בתופעה כזאת. פשוט זוועה", סיפר ל-ynet. "החלטתי לעבור ל-HOT מובייל בגלל המחיר המשתלם. ניידתי שלושה קווים מאורנג'. שניים נוידו באופן תקין, אחד כעבור יום, השני כעבור יומיים. השלישי לא נויד כבר למעלה משבוע.

 

"פניתי לממונה על פניות הציבור במשרד התקשורת שנזף בהם, אך לא עזר שום דבר. למעשה הסיפור החמיר. הבוקר, המספר שלא נויד נדד לקו של אשתי, אחד הקווים שכן נוידו בהלחה.כלומר, הסלולרי שלה החליף מספר, כל השיחות אלי מגיעות אליה. איזה דבר זה, ישראליות בהתגלמותה".

 

סימון, לקוח פלאפון סיפר ל-ynet: "התניידתי ל-HOT מובייל לפני שבוע, אך עד היום לא הושלם הניוד. אני בתהליכי חיפוש עבודה ומקומות תעסוקה פוטנציאליים היו אמורים לחזור אליי למספר שצריך הה להיות מנויד. במוקד השירות מורחים אותי, לא חוזרים אליי וגם לא יודעים להגיד מה יהיה. אמרו שהיתה לי בעיה מיוחדת אצלי, אומרים: 'תתקשר יותר מאוחר'".

 

אחרי פניית ynet סיימון נויד. "יום למחרת הפנייה, נויידתי על הבוקר. לא מספיק שתיקנו את התקלה גם התקשרו אלי פעמיים לשאול אם הכל בסדר".

 

פיצוי: חודש או חודשיים חינם

לקוחות שלא נוידו יכולים לקבל פיצוי מ-HOT מובייל. אלי, שפוצה בחודש חינם, סיפר ל-ynet: "בשלישי שעבר ניידתי מספר מאורנג׳ ל-HOT מובייל. מאז אין לי קו לא באורנג' ולא ב-HOT מובייל. כל יום אני מצלצל לשירות הלקוחות, ממתין בין 45 דקות לשעה על הקו ושומע את אותו תירוץ. כפיצוי הבטיחו לי שאקבל חודש ראשון חינם מה שלא מפצה אותי על עוגמת הנפש של להיות בלי קו.

 

"בעת קבלת הסים הנציגה אמרה לי שזה הליך של 4-3 שעות. שבוע שלם אני בדיונים בטלפון ובמרכזי השירות שלהם, ממש בן ערובה".

 

כעבור שבוע, חזרו לאלי מהחברה. "הכל הסתדר ובחברה אמרו שיפצו אותי ב-89 שקל. הפסדתי הרבה כסף בגלל זה על שיחות שעשיתי והם התחילו איתי ברגל שמאל".

 

חגי מבני ברק הצטרף ל-HOT מובייל ב-16 במאי וכעבור שבוע, אחרי המתנה של שעתיים במרכז השירות קיבל סים. "חמישה ימים מאז שנוידתי מאורנג', הסים של HOT מובייל לא עובד ונשארתי רק עם המספר הזמני ש-HOT מובייל סיפקו.

 

"כשהתקשרתי לפני יומיים, לברר מה קורה עם הניוד שנתקע, חיכיתי 43 דקות על הקו והנציג שענה, אמר לי שהבעיה רחבה, כלומר, אני לא היחיד עם אותה בעיה. אין להם צפי מתי יגיע הפתרון והם שוקלים מתן פיצוי ללקוחות. קיבלתי מספר זמני אז אני יכול הלוציא שיחות, אבל אף אחד לא מכיר אותו".

  

אחרי פניית ynet, חגי נוייד. "הם פיצו אותי בחודשיים".  

  

מ-HOT מובייל נמסר בתגובה: "הצעות הערך המשתלמות של הוט מובייל, הובילו לעומסים יוצאי דופן במערכות החברה ובמוקדי המכירה הטלפוניים והפרונטאליים. בשל כך, ייתכנו שיבושים נקודתיים בניוד לקוחות. אנו עושים את מירב המאמצים לתת מענה מהיר ואיכותי לכולם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים