שתף קטע נבחר

נינג'ות מישראל: כך מפתחים משחק לקינקט

בואו להרוג יצורים ולעשות קסמים בסלון של הבית שלכם מול האקס בוקס. כל מה שאתם צריכים זה לשלם 10 דולר ולשחק. הבונוס: גאווה ישראלית

לראשונה, קוד הבושידו נכתב על ידי ישראלים: ענקית המשחקים Square-Enix, הוציאה בתחילת החודש את המשחק .Mini Ninjas Adventures על הפיתוח: אולפן ישראלי בשם Sidekick, המתמחה במשחקי ממשק מצלמה.

 

עוד ב-games: הבטא של Planetside 2 נפתחה

 

סיידקיק הוקמה בתחילת 2010 ע"י אסף סלע, שאחראי על החלק היצירתי, טל רביב, שאחראי על ההפקות, וגיא בן-דב, מנכ"ל החברה. המטרה היתה להקים סטודיו משחקים שיתמקד בהפקות לקהל שחקנים רחב (mid-core and casual gamers) ויביא לשוק משחקים המבוססים על אמצעי שליטה חדשניים כגון תנועה, מגע, קול ומציאות מדומה.

 

החברה עבדה עם חברות טכנולוגיות בתחום בארץ כמו פריים-סנס ואקסטרים ריאליטי, והפיקה להן ולאחרים משחקים לצורך הדגמת הטכנולוגיה באופן שימושי לצרכן הסופי. בסוף 2010 וב-2011 יצרה החברה משחקים ללנובו, עבור פלטפורמת הטלויזיה הסינית האינטראקטיבית שלהם, ובאמצע 2011 התחילה העבודה על מיני נינג'ות לקינקט עבור חברת Square-Enix, שהושק בתחילת יולי השנה. במקביל ממשיכה סיידקיק לעבוד על מגוון של משחקים ללקוחות טכנולוגיים בארץ ובחו"ל, לתחום הבריאות (פיזיותרפיה) ולתערוכות.

 

 .

 

עוד ב-games: מבצעים סוף

 

בוחרים את האולפן 

''ההכרות עם Square-Enix נעשתה ע"י רשת של אנשים שתומכים בחזון של החברה'', מספר בן דוב, ''ההכרות עם ההנהלה באנגליה הובילה לשיחה לגבי הקינקט מכיוון שלסייד-קיק יש נסיון נרחב בתחום, ולבסוף הוחלט על פרויקט ראשון, קטן יחסית בהיקפו, של משחק חדש לקינקט על בסיס Mini Ninjas. המותג הספציפי נבחר בגלל שהקינקט מתאים מאד להשלמה של חווית נינג'ה, בגלל שהוא פונה לקהל רחב ומכיוון ש-Square-Enix באופן כללי כבר מנצלים את המותג לבדיקות מסחריות של משחקים על פלטפורמות חדשות''. בן דוב מוסיף כי הייתה לחברה יד חופשית למדי ביצירת המשחקיות והתוכן.

 

 

עוד ב-games:

Doom 3 BFG: המשימות האבודות

 

איך התגובות למשחק?

''תגובות טובות מאד, הוא מוזכר בנשימה אחת עם משחקי קינקט מצליחים כמו Fruit Ninja. כסטודיו אנו בעיקר מושפעים מתגובות וביקורות ופחות ממכירות, למרות שברור שאנו רוצים שהלקוח יהיה מרוצה בכל הרמות. היה חשוב לנו לא לאפיין או לנסות לפתח משחק שיהיה מעל רמת ההפקה שמתאימה לנו בתקציב, זמן ומשאבים, וישמש תעודה ליכולת שלנו - ברמה הזו אנו מאד מרוצים מהתוצאה. כמובן שיש המון דברים שלמדנו בדרך, בעיקר לגבי תהליכים פנימיים של שילוב יצירתיות עם מסגרת הפקה, שניישם בהפקות הבאות''

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אודי יוגב games
מיני נינג'ה - משחק ענק
צילום: אודי יוגב games
מומלצים