שתף קטע נבחר

יובל אור: "הקלאוסטרופוביה עזרה לשחקנים"

נער פלסטיני וחייל מילואים ישראלי שנלכדו בהריסות ברמאללה הם גיבורי הסרט "כל הזמן שבעולם", שמגיע כעת לסינמקים. התסריטאי יובל אור מספר על העבודה: "הצלחנו ליצור תמונת קרב שיש בה הרבה יותר ממה שיכולנו לתת במסגרת התקציב"

 

בית מפוצץ בפאתי רמאללה. בחוץ - מבצע צה"לי בעיצומו. בפנים - נער פלסטיני וחייל מילואים ישראלי, לכודים יחד בלב הסערה. זו הסיטואציה שבמרכז עלילת "כל הזמן שבעולם" - סרט ישראלי שמגיע בשבוע הבא (החל ב-20 באוגוסט) להקרנות בסינמטק תל-אביב.

 

יוצרים נוספים מספרים על סרטיהם ב-ynet:

 

"יותר מ-40 אחוז מהסרט מצולמים במרתף, ולצורך הצילומים הקמנו מרתף כמעט כפול בגודלו ממה שרואים על המסך - בשביל שאפשר יהיה למקם תאורה וציוד", מספר התסריטאי יובל אור. "בין טייק לטייק, אנשי הצוות נאלצו לשים מסיכות מיוחדות, בגלל כל האבק והעשן. והאווירה הלחוצה והקלאוסטרופובית הזו לדעתי תרמה לעבודה של השחקנים".

 

הסרט הציב בפני היוצרים אתגרים נוספים: מצד אחד הם נדרשו להביא למסך סצינות אקשן מלחמתיות, ומצד שני - התקציב שעמד לרשותם היה צנוע ביותר.

"על ידי עריכה דינמית ומהירה, ועם אפקטים של סאונד, הצלחנו לייצר תמונת קרב שיש בה הרבה יותר ממה שיכולנו לתת", מוסיף אור.

 

אתגר נוסף התעורר בצילום הסצינות ברחובות יפו, כשרבים מתושבי הסביבה התקהלו והפריעו לעבודת צוות ההפקה. כיצד פתרו את הבעיה הזו? צפו בווידאו ושימעו את סיפוריו של יובל אור מהסט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים