שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    סיטרואן C3 פיקאסו מתחדש, אצלנו בסוף השנה

    המיקרו-וואן המבוסס על פלטפורמת ה-C3, עובר רענון של אמצע החיים עם עיצוב מעודכן והבטחה ליותר אבזור. המנועים נותרו ללא שינוי, לישראל יגיע כבר בסוף 2012

    סיטרואן מרעננת את ה-C3 פיקאסו, המיקרו-ואן שמתחרה בטויוטה ורסו S (ספייס ורסו) וניסאן נוט. הרכב, שמבוסס על פלטפורמת מכונית הסופר-מיני של סיטרואן, ה-C3, הושק לראשונה בסוף שנת 2008. ארבע שנים מאוחר יותר מגיעה מתיחת הפנים, שמתרכזת בעדכון העיצוב ונעדרת תהפוכות למפרט הטכני. הדגם המחודש יגיע לישראל לקראת סוף 2012, כך נמסר ל-ynet מחברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן.

      

    סיטרואן C3 פיקאסו המחודש ()
    סיטרואן C3 פיקאסו המחודש

     

    ה-C3 פיקאסו המחודש מקבל את סמל סיטרואן העדכני, ואיתו שני פסי כסף ארוכים שנעים לרוחב החרטום. יש גם פגוש קדמי חדש עם סבכה מלבנית מפוצלת ופגוש שונה. השינויים לחרטום כוללים גם הוספת תאורת יום מסוג לד, ותאורת פנייה המתבססת על פנסי הערפל. צידי המרכב לא השתנו, ואילו מאחור השינויים מזעריים למדי, וכוללים בעיקר גרפיקה פנימית חדשה ליחידות התאורה. הפיקאסו הקטן יוצע גם עם גווני מרכב חדשים וחישוקים בעיצוב שונה.

     

     

    בתא הנוסעים השינויים באותה הרוח - קלילים. סיטרואן מבטיחה שדרוג למפרט האבזור, ובכלל זה הוספת מערכת מולטימדיה חדשה בגרסאות המהודרות. בשלב זה לא ידוע על שינויים כלשהם למפרט הטכני, שצפוי להישאר כמו בדגם המקורי. גם המידות הכלליות נותרו ללא שינוי - אורך של 408 ס"מ, רוחב של 177 ס"מ, גובה של 162 ס"מ ובסיס גלגלים של 254 ס"מ. בהתאם, המיקרו-וואן בעל חמישה מושבים יציע תא נוסעים עם מרווח זהה למקור.

     

    השוק הישראלי ימשיך לקבל שלוש גרסאות עיקריות - מנועי בנזין בנפח 1.4 או 1.6 ליטר (95 או 120 כ"ס בהתאמה), ומנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר (92 כ"ס). מנוע הבנזין החלש משודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית, החזק לתיבת שישה הילוכים רובוטית (מצמד בודד). את מנוע הדיזל ניתן להזמין עם שתי תיבות ההילוכים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים