שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    נקו הכביסה ב"טרור": שמות המותגים הגרועים

    הדרך לגיהינום השיווקי רצופה במקרים רבים כוונות טובות, ובמקרים יותר רבים פשוט חוסר תשומת לב לפרטים. ליקטנו עבורכם דוגמאות לשמות של מותגים שכל מה שמשותף להם זו שאלה אחת: "מה לעזאזל חשב זה שבחר להם את השם?"

    אחד הנושאים החשובים ביותר להצלחה של מותג הוא השם שבוחרים לו. שם טוב יכול להרים מוצר או שירות לגבהים עצומים, ואילו שם גרוע, יפיל אותו לקרשים.

     

    כתבות נוספות מאת ערן יסעור :

     

    לפעמים אנחנו נתקלים בדוגמאות למותגים, שהשמות שניתנו להם הם כאלה שגורמים לנו לשאול את עצמנו "מה לעזאזל חשב לעצמו המשווק?". עד כמה דבילי יכול להיות שם מותג? אספנו לכם דוגמאות מכל העולם, שמוכיחות שאין גבול לאופן, שבו שם גרוע יכול להיות גרוע. אבל ממש גרוע.

     

    אנחנו לא יודעים מה מפתחי המוצר הבא שבו שהמטלית הזו צריכה לנקות. בעצם, אנחנו גם לא בטוחים שאנחנו רוצים לדעת...

     

    ... אבל מה שבטוח הוא, שאם נשפך משהו בדוכן המשקאות שבתמונה, המטלית מהתמונה הקודמת היא המוצר המתאים ביותר לנקות אותו...

     

    כמה אתה צריך לשנוא את החתול שלך כדי לקנות לו דווקא את מותג מזון החתולים הזה?

     

    ואם כבר אתם בעניין, אז יש לנו נשנוש מתאים גם בשבילכם:

     

    הסתבכתם בפלילים ואתם צריכים מישהו ש"ישמור לכם על התחת"? פירמת עורכי הדין "פרקליטי הישבן" (בתרגום חופשי), צריכה להיות הבחירה הטבעית והראשונה שלכם:

     

    אגב, עושה רושם שפירמת BUTT התרחבה גם לתחומי עיסוק מעניינים אחרים:

     

    זה מה שקורה כשמתעקשים להשתמש בראשי תיבות ולא שמים לב למשמעות החדשה שנוצרת. אלא אם כן "לרכב על המופקרת" היא ההבטחה הפרסומית, שהקרונית המתנייעת הזו מבטיחה לקיים:

      

    אפילו מותגים "מכובדים" עלולים להיכשל, או שאולי מדובר פה במקרה שהוא הפוך-על-הפוך ומשווקי המותג קוט ד'אור החליטו להוכיח איזה "ביצים גדולות" יש להם ובחרו בשם יוצא דופן למוצר שלהם:

     

     

    האם זה הבניין שבו נכתבו שלושת ספרי סדרת הסאדו-מאזו הפופולרית "50 גוונים של אפור"?

     

    ומהם סיכויי ההצלחה בישראל של חטיף שקוראים לו פלופ?

     

    וכמה סנוב אתה צריך להיות כדי להשתמש במטליות מטבח שמעליבות אותך?

     

    האם זה משקה הבית של חברי חמאס והחיזבאללה?

      

    ולקינוח, הנשנוש האולטימטיבי שבבית הלבן אומרים שהוא ממש טעים. פשוט ללקק את האצבעות!

     

    ערן יסעור הוא עורך המהדורה הישראלית של ספר ה-Superbrands של ישראל וממארגני פרסי החדשנות הבינלאומיים של מוצר השנה

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    משקה "טרור". בחמאס מתים עליו
    רוטב SHITTO. ואיך הטעם?
    מומלצים