שתף קטע נבחר

הסריג ממדריד: 10 רשתות בגדים לביקור בחו"ל

אורבן אאוטפיטרס, מוג'י, פרימארק על אוקספורד ועוד: 10 הרשתות שאתם חייבים לבקר בהן כשאתם בחו"ל. מהר, לפני שגם הן יגיעו לארץ

‭COS

  • תעודת זהות: הקו הגבוה של קבוצת ‭H&M‬ השוודית. הרשת הוקמה ב‭2007-‬ וכבר יש לה 50 סניפים ברחבי אירופה, אסיה והמזרח התיכון.
  • על המדפים: בגדים מונוכרומטיים מוקפדים באיכות גבוהה.
  • קהל היעד: אנשים שמעדיפים סגנון על-זמני על פני אופנה וטרנדים, נשים שלא אכפת להן ללבוש בגדים רחוקים מהגוף (מה שנקרא "לא מחמיא‭("‬ וילדים שההורים שלהם מוכנים להשקיע הון קטן במלתחה שלהם.

 

הקו הגבוה של קבוצת ‭H&M‬. קוס (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
הקו הגבוה של קבוצת ‭H&M‬. קוס(צילום: Gettyimages)

 

Muji‬

  • תעודת זהות: רשת יפנית ותיקה שהוקמה ב‭1980-‬ מתןך כוונה להתמקד בפשטות ומינימלזים. בחנויות הרשת אפשר למצוא הכל. מבגדים, מצעים וכלי כתיבה ועד בתי מגורים שעוצבו באותה רוח.
  • על המדפים: בגדים בסיסיים מבדים נעימים וממוחזרים.
  • קהל היעד: חובבי פשטות ומצביעי הירוקים.

 

 

מוג'י. רשת עיצוב יפנית ()
מוג'י. רשת עיצוב יפנית

 

אנתרופולוגי 

  • תעודת זהות: רשת אמריקאית שהוקמה ב‭1992-‬ בפנסילבניה ומתמקדת בחוויית קניה. זה לא הבגדים שהיא מוכרת, כמו איך שהיא מציגה אותם . במילים אחרות: רוב מי שנכנס לחנויות של אנת'רופולוג'י מביע עניין לעבור לגור שם.
  • על המדפים: הרבה צבע, לרוב בסגנון בוהו שיק. חוץ מבגדים תמצאו שם גם דברים לבית, ספרים, מתנות ועוד מיני פריטים ברוח המותג. 
  • קהל היעד: נשים, בעיקר כאלה שמטיילות עם חברות (מדובר בחנויות נטולות טסטוסטרון‭.(‬

 

אורבן אאוטפיטרס  

  • תעודת זהות: מפת מפתיע, אבל הרשת בעלת האופי הצעיר כבר בת ‭.42‬ באורבן אאוטפיטרס לא אוהבים הגדרות ולראיה: אפילו לוגו אין להם.
  • על המדפים: טרנדים בולטים, מידות קטנות יחסית, הרבה גלאם.
  • קהל היעד: מגניבים אמיתיים וכאלה שרוצים להיות. מה שכן, נדרשת אוזן עם סיבולת לווליומים גבוהים (אופציה ב‭:'‬ לא להיכנס לחנויות ולהתמקד בקנייה ברשת).

 

תמיד יש הפתעות. אורבן אאוטפיטרס (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
תמיד יש הפתעות. אורבן אאוטפיטרס(צילום: Gettyimages)

 

JCREW‬

  • תעודת זהות: הרשת האמריקאית התחילה ב‭1983-‬ בקטלוגים שנשלחו בדואר (עד היום יש להם קטלוגים מקסימים‭.(‬ כיום החנויות פרושות ברחבי ארה"ב וקנדה, ובאתר המושקע יש גם חנות מקוונת (ששולחת גם לארץ‭.(‬ כשאתם בארה"ב, חפשו גם את חברת הבת ‭.Madewell‬
  • על המדפים: מלתחה מושלמת לאנשים עובדים, הרבה פריטים בסיסיים בלי יותר מדי אדג‭,'‬ אבל עם הרבה אפשרויות משחק בעזרת סטיילינג נכון.
  • קהל היעד: מעריצותיה של ג'נה ליונס, נשיאת החברה ומי שהפכה את המותג מעוד רשת לשם נרדף לקוליות אמריקאית.

 

‭Primark

  • תעודת זהות: לרשת שהוקמה ב‭1969-‬ באירלנד יש כיום 253 חנויות ברחבי אירופה (אירלנד, אנגליה, ספרד, הולנד, פורטוגל, בלגיה וגרמניה‭.(‬
  • על המדפים: מלתחות שלמות לכלל המשפחה במחירי רצפה.
  • קהל היעד: ביקור בפרימארק לא מספק חוויה אופנתית משום צורה, אבל בעלי עיניים חדות ומספיק סבלנות כדי לשרוד את הבלגן והצפיפות יכולים לעשות שם את עסקת חייהם, בעיקר במחלקות הילדים.

 

תמצאו את עסקת חייכם.פרימארק (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
תמצאו את עסקת חייכם.פרימארק(צילום: Gettyimages)

 

‭Reiss

  • תעודת זהות: במקור, התמחתה הרשת (שהוקמה בלונדון ב‭(1971-‬ בחליפות לגברים. היום מדובר ברשת שמציעה גם בגדי נשים ואקססוריז שאת סניפיה אפשר למצוא גם, בין השאר, בארה"ב, סין וערב הסעודית.
  • על המדפים: בגדים מהזן האופנתי, שאומצו גם על ידי המשפחה המלכותית וסלבס הוליוודים.
  • קהל היעד: לובשי הספורט אלגנט ומעריצי קייט מידלטון.

Uniqlo‬ 

  • תעודת זהות: רשת יפנית לכל המשפחה שהוקמה ב‭1984-‬ ונמצאת כיום כמעט בכל מקום. ביוניקלו מאמינים שבגדים יכולים לשנות את העולם, ומי שאי פעם נכנס לחנות של הרשת נאלץ מיד להסכים איתם.
  • על המדפים: קופסת כלים בסיסית ונרחבת להפקת המלתחה המושלמת. אם חיפשת חולצת גולף, תמצאו שם את כל הטווח, מטריקו ועד קשמיר, בכל צבע ובכל הדפס.
  • קהל היעד: אנשים שקונים חכם, את היומרות האופנתיות רצוי להשאיר לחנויות אחרות. פה מתמקדים בבסיס.

 

‭The Kooples‬

  • תעודת זהות: רשת רשת צרפתית עם סניפים באירופה וארה"ב.
  • על המדפים: סגנון צרפתי-בריטי עם מקורות השראה אייקוניים וחיבה לוינטג‭.'‬
  • קהל היעד: אלה שהתאהבו בקמפיינים של החברה המציגים לרוב זוגות היפסטרים סטרייטים הלבושים בבגדי המותג מכף רגל ועד הראש. בחנויות הבגדים מוצגים אלה מול אלה: גברים מול נשים.

 

APC

  • תעודת זהות: רשת צרפתית לבגדים מינימליסטיים לנשים וגברים שהקומה ב‭.1988-‬ היום יש לה כבר סניפים גם בניו-יורק, ברלין, טוקיו, לונדון והונג-קונג.
  • על המדפים: בגדי קז'ואל מהזן המוקפד, פריטי הדגל של המותג הם הג'ינסים והז'קטים שלהם.
  • קהל היעד: חובבי השיק הפריזאי הלא מתאמץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
גדול ביפן. יוניקלו
צילום: Gettyimages
מומלצים