שתף קטע נבחר

ההורים בפלוס? הילד לא ישלם על המינוס

חשבון משפחתי: בנק דיסקונט יוצא במהלך חדש שיעניק הטבות בחשבונות של בני משפחה. בין הייתר, יתרות הזכות של ההורים יפטרו את שאר בני המשפחה מתשלום ריבית על המינוס

בנק דיסקונט, יוצא במהלך שיווקי חדש המעניק הטבות שונות ללקוחות, סביב מוטיב המשפחה.

 

 

הרעיון הוא לקשר מספר לקוחות בעלי חשבונות שונים, ל"תוכנית משפחה" במערכות הבנק ובכך להפוך את התא המשפחתי הקיים גם לקבוצה פיננסית שזוכה להטבות. הלקוחות יקבלו שירותים והטבות בהתאם לנתונים המצרפיים של שותפי התוכנית.

 

כך לדוגמה, בעלי החשבון הנמצאים בקבוצה המשפחתית יקבלו פטור מעמלות בהעברת כספים, בין חשבונות בני המשפחה המצורפים לתוכנית. בנוסף, אם לקבוצה יצורף לקוח חדש או שאחד מהלקוחות הקיימים יעביר את משכורתו הקבועה לבנק, הם יכללו בתוכנית "פלוס משפחתי" - קיזוז ריבית אוברדראפט בין חשבונות בני המשפחה.

 

הלקוח יוכל ליהנות מקיזוז ריבית החובה בחשבונו, בתנאי שאחד או יותר מבני המשפחה המצורף להטבה נמצא באותה עת ביתרת זכות בעו"ש. סכום הקיזוז הוא ליתרת חובה בסכום מרבי של 5,000 שקל בכל חשבון בתוכנית. בנוסף הבנק יעניק ריבית לבעל יתרת הזכות בחשבון, כך, בן המשפחה בעל יתרת הזכות מסייע לבן המשפחה המצוי ביתרת חובה, מבלי להפסיד את ריבית הזכות בחשבונו.

 

מצטרפים חדשים מעבירי משכורת יקבלו גם מענק כספי שבין 750 שקל ועד 2,000 שקל שיועבר במזומן לחשבון, בהתאם לגובה המשכורת שתועבר. עוד יציע הבנק חיסכון ל-15 שנה בהפקדה חודשית, כאשר הבנק יעניק בשנה ה-16 סכום השווה להפקדה השנתית של הלקוח.

 

את התוכנית וההטבות השונות שהיא תכלול, תלווה אפליקציה ייחודית לסלולר שתושק בעוד 3 שבועות.

 

20% מקבלים עזרה כלכלית מההורים באופן קבוע

מסקרים שערך הבנק וכן מנתונים שונים שלוקטו לקראת המהלך עולה כי כשליש מהישראלים שיש להם הורים ושאינם מתגוררים עימם, מקבלים עזרה כלכלית כלשהיא מההורים. כ-38% מגילאי 30-40, נמצאים באוברדראפט. 20% מקבלים עזרה כלכלית באופן קבוע וכ-50% מהסטודנטים נעזרים בהורים למימון שכר לימוד.

 

עוד עולה מן הנתונים כי 19% מגילאי 30-34 עדיין חיים בבית ההורים, וכ-20% מהילדים עוזרים להורים כלכלית באופן קבוע.

 

יש לציין כי המלך של דיסקונט, שילווה בקמפיין פרסומי נרחב, שונה מהמלכים השיווקיים של הבנקים המתחרים בשנים האחרונות. בעוד המתחרים החליטו להתמקד בשיווק תחומים כגון מערך השירות (מזרחי טפחות עם הבנקאות ההיברידית), הבנקאות הישירה (לאומי והפועלים) או שירותים פיננסיים באמצעות האינטרנט (בנק ירושלים) – דיסקונט פונה דווקא לבנקאות המסורתית בחידוד ערך המשפחתיות ושימור הלקוחות הקיימים, תוך רצון לבסס את עצמו כבנק קמעונאי.

 

בשיחה עם ynet אומר מנכ"ל הבנק, ראובן שפיגל, כי לבנק חשוב לפעול קודם לחיזוק הקשר עם הלקוחות הקיימים זאת במקביל לגיוס לקוחות חדשים. "חשוב לנו לחזק את הקשר עם הלקוחות. יש פה ערך אמיתי וזאת רק ההתחלה".

 

שפיגל הוסיף כי "היתרון הצרכני לקבוצות זוהה בענפים רבים. לראשונה, דיסקונט מביא זאת למערכת הבנקאית, כאשר התא המשפחתי הופך לקבוצת כוח פיננסית."

 

טלי קידר, מנהלת אגף השיווק והפרסום אמרה : אין בתוכנית גימיקים חלולי תוכן, יש בה הצעות ערך אמיתיות ללקוחות הקיימים ולמצטרפים החדשים שינהלו את פעילותם הפיננסית כאשכול משפחתי בדיסקונט. אנו יוצאים היום עם מספר מוצרים ייחודיים ובעתיד הקרוב יתווספו מוצרים ושירותים בנקאיים וחוץ בנקאיים, שטרם נראו במערכת הבנקאית."

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קיזוז משפחתי
צילום: index open
ראובן שפיגל מנכ"ל דיסקונט
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
מומלצים