שתף קטע נבחר

הספינינג בוטל: החזר כספי רק דרך הנהלת הרשת

בסניף גרייט שייפ ברעננה סגרו את חדר הספינינג. חובב ספינינג ביקש עקב כך לבטל את המינוי ולקבל החזר כספי על החודשים הנותרים, אך מנהלת הסניף אמרה שאי אפשר. אחרי פניית ynet המנוי בוטל. גרייט שייפ: "אין באחריותו של מנהל סניף להחליט על החזרת כספים. אחרי שפנה להנהלת החברה קיבל החזר"

כשניר חזר מחו"ל, הישר לשיעור הספינינג השבועי שלו, בסניף גרייט שייפ ברעננה, הוא התאכזב לשמוע מהמדריכה שהשיעור הבא יהיה גם השיעור האחרון בהחלט. ניר פקד את הסניף אך ורק כדי להשתתף בשיעורי הספינינג - אך כשביקש לבטל את המינוי ולקבל החזר עקב ביטולם - אמרו לו במכון שאי אפשר.

 

 

"הם החליטו, בהתרעה שבועיים, שהספינינג לא מספיק רווחי עבורם לכן הם סוגרים את חדר הספינינג ופותחים במקומו חדר פילאטיס מכשירים. יש לא מעט לקוחות שנרשמו למכון רק בשביל הספינינג, אחד מהם זה אני", אמר ל-ynet.

 

"למרות זאת, הנהלת הסניף סירבה לזכות אותי על חודשי המנוי שנותרו לי - חודשיים בדיוק. כעת נותרתי עם מינוי שאין לי כל שימוש בו".

 

אין החזר כספי, אבל יש ספינינג בכפ"ס

ניר טוען שפנה למזכירות הסניף בבקשה לבטל את המינוי. למחרת, התקשרה אליו לטענתו מנהלת שירות הלקוחות בסניף. "היא אמרה לי שהיא מבינה את המצב", סיפר, "ושהיא אכן רואה במחשב שאני נכנס למכון רק בשעות של הספינינג, אולם היא לא יכולה לזכות אותי על החודשים שנותרו לי, אלא רק יכולה לתת לי אישור מיוחד להיכנס לסניף בכפר-סבא הסמוכה.

 

"אמרתי לה שעשיתי את המינוי בגרייט שייפ ברעננה, רק משום שהסניף ממוקם מספר דקות הליכה מהבית שלי. ביקשתי ממנה לדבר עם הנהלת הסניף והיא אמרה לי שמנהלת הסניף תחזור אלי".

 

לטענתו, מספר ימים עברו ואף אחד לא התקשר אליו. ניר התקשר לקבלה וביקש, בינתיים, להקפיא את המינוי. פקידת הקבלה אמרה לו, לטענתו, שאי אפשר להקפיא את המינוי, כי הוא הוקפא בעבר. "אמרתי לה, שיש פה מצב אבסורדי. מצד אחד אני לא יכול לנצל את המינוי, מצד שני אני לא יכול להקפיא אותו", טען.

 

"הועברתי לאחראית על הקבלה ואחרי ויכוח גדול, היא אמרה לי שיחזרו אלי ביום שני - 6 ימים אחרי שביקשתי שיחזרו אלי. אמרתי להם שזה ביזיון ושאתבע אותם. שלחתי מכתב עם תלונתי למשרדי ההנהלה הראשיים בהרצליה אחרי שקיבלתי את כתובת המייל מהמזכירה ולא קיבלתי מענ. רק אחרי ש-ynet פנו אלי, גרייט שייפ הודיעו לי שיחכה לי צ'ק החזר בסניף ושיתקשרו אלי כשזה יקרה".  

 

אין ספק שלניר היתה עילה לגיטימית לבקש את ביטול המינוי והחזר התשלומים ששילם על החודשים הבאים, שכן הוא הצליח להוכיח לגרייט שייפ שהסיבה העיקרית לחוזה שכרת מול הרשת - התבטלה.

 

תגובת החברה: חזרנו אליו אחרי ישיבת הנהלה 

בגרייט שייפ מסרו בתגובה: "אכן לחדר הספינינג בסניף גרייט שייפ רעננה, לא היה ביקוש רב בקרב חברי המועדון. כדי לנצל שטח זה לפעילות שתתאים למספר גדול יותר של חברי מועדון – החלטנו לפתוח חדר פילאטיס משוכלל. עקב כך, אלו אשר פנו להנהלת גרייט שייפ, לביטול המנוי טופלו בהקדם וכספם הוחזר להם.

 

"בתאריך 19 בפברואר התקבלה במשרדי הנהלת גרייט שייפ פנייתו של ניר לביטול המנוי. בקשתו של הנ"ל נדונה ב-24 בפברואר במסגרת ישיבת ההנהלה וב-25 בפברואר חזרנו לניר עם תשובה כי בקשתו התקבלה. אנו מציינים כי אין באחריותו של מנהל סניף גרייט שייפ, לקבל החלטה על ביטול מנוי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: ירון ניר
ספינינג. הביקוש ירד
צילום: ירון ניר
מומלצים