שתף קטע נבחר

אתם שיתפתם
    זירת הקניות
    יגאל ברייטמן, מבכירי רואי החשבון בישראל, נהרג בהתרסקות: "היה לו חיידק של טיסה"
    ברייטמן בן ה-68 נקרא בשנת 2009 על-ידי נתניהו לפגישת התייעצות עם בכירים נוספים מהמשק, בשל מעמדו. בראיון ב-2005 הגדיר את אהבתו לטיסה כמחלה. "אני פריק של דברים שאפשר ללכת איתם עד הקצה". חבריו: "תמיד דיבר על החוויות מהטיסות"

    יגאל ברייטמן, בן 68 מתל אביב, מבכירי רואי החשבון בישראל הוא הטייס שנהרג בהתרסקות מטוסו הפרטי באילת אתמול (יום ה'). ברייטמן שימש יו"ר פירמת ראיית החשבון Deloitte-בריטמן-אלמגור-זהר.

      

     

    אמש הגיעו קרובי משפחתו וחבריו של ברייטמן לביתו. נשיא לשכת רואי החשבון, דודי גולדברג, ספד לו: "הוא היה איש מקצוע מהטובים שידענו. תמיד עזר והייתה לו נשמה ענקית. אדם מיוחד במינו. אין מילים. אובדן גדול מאוד. הוא ומשרדו תרמו מאוד ללשכה. הוא השפיע על המקצוע". גולדברג הוסיף כי ברייטמן "תמיד דיבר על החוויות מהטיסות שלו וניסה להכניס אותנו לחיידק הזה של הטיסות. הוא אדם אחראי מאוד וכל מה שעשה עשה מצוין".

     

    רואה החשבון יגאל ברייטמן נהרג בהתרסקות    (צילום: מוטי קמחי)

    רואה החשבון יגאל ברייטמן נהרג בהתרסקות    (צילום: מוטי קמחי)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    מטוסו של ברייטמן לאחר ההתרסקות    (צילום - מאיר אוחיון )

    מטוסו של ברייטמן לאחר ההתרסקות    (צילום - מאיר אוחיון )

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

     (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
    (צילום: יאיר שגיא)

     (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
    (צילום: יאיר שגיא)

     (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
    (צילום: יאיר שגיא)

     

    ברייטמן הכיר גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו שבשנת 2009, לפני הקמת הממשלה, הזמין אותו ו-39 בכירים נוספים במשק הישראלי ופעילים חברתיים למה שהוגדר אז כמפגש התייעצות.

     

    "לא יכול בלי טיס"

    בשנת 2005 נשאל בראיון לעיתון "גלובס" מהו הדבר שבוער בעצמותיו. "טיס", הייתה תשובתו. ברייטמן הוסיף וסיפר בראיון על תחביב הטיסה: "זה התחיל כאשר בני רצה לטוס באולטרא-לייט, הלכתי איתו לבית-ספר של חבר טוב, ונדבקתי במחלה. יש לי רישיון טיס כבר 16 שנה, להטיס מטוסי סילון פרטיים קטנים. הטיסה הכי ארוכה שלי הייתה מארצות הברית לארץ, עם חניות-ביניים בדרך".

     

    זירת ההתרסקות באילת (צילום: מאיר אוחיון) (צילום: מאיר אוחיון)
    זירת ההתרסקות באילת(צילום: מאיר אוחיון)

     

     

    הפצועים הועברו במסוק לבית החולים סורוקה (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
    הפצועים הועברו במסוק לבית החולים סורוקה(צילום: הרצל יוסף)

     

    הוא הוסיף ואמר אז כי "יש המון זיקה בין אמנות להיי-טק וטיס, בחשיבה מחוץ לקופסה. האמנות מושכת, כי היא אנטיתזה לעבודה שלי. היא שפה שחוצה תרבויות, שמכניסה לי ממד חדש, ונותנת אפשרות לראות את הדברים במנותק מהמקום, מהסביבה ומהתרבות".

     

    באותו ראיון הוסיף ברייטמן וסיפר על עצמו: "אני אוהב לנהוג בארבע

    על ארבע, לצאת לשיט מפרשיות. תמיד הייתי פריק של דברים שאפשר ללכת איתם עד הקצה. רואה חשבון שלא פתוח לקבל חידושים, נשאר מאחור". 

     

    בתאונה שאירעה סמוך לשדה התעופה באילת נפצעו שני בני אדם נוספים באורח בינוני וקשה. מבדיקה ראשונית עולה האפשרות כי כיוון שהטייס לא דיווח על מצוקה או תקלה לפני התאונה, ייתכן שרוח חזקה גרמה לו לאבד שליטה על מטוס הצ'יפטן, להתהפך ולהתרסק על הקרקע מגובה נמוך יחסית, סמוך לנמל התעופה בעיר הדרומית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים