שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    סובארו BRZ - תשכחו מ-STI, קבלו Ts

    המכונית הספורטיבית של סובארו לא מקבלת יותר כוח למרות בקשת הקהל, אבל כן זוכה לערכת שיפורים מעניינת

    אחת המכוניות היותר מעניינות שעלו על הכביש בשנים האחרונות, פרי שיתוף פעולה בין סובארו לטויוטה היפניות, זוכה סוף סוף לגרסה ספורטיבית יותר - בדיוק מה שדרשו נהגים רבים מאז נחשפו טויוטה GT86 ותאומתה סובארו BRZ. אלא שבניגוד להערכות בעולם המוטורי ודיווחים לפני כשנה, סובארו לא תשווק גם גרסה חזקה בהרבה, אלא רק אחת שמציעה (בעיקר) מכלולי מתלים משופרים.

     

    השמועות על מנוע טורבו-בנזין עם 280 כ"ס מ-2.0 ליטר במקום ה-200 הנוכחיים, מתבררות בינתיים כחסרות שחר. בהתאם, הערכות כי גרסה משופרת תכונה STI, בהתאם למכון השיפורים של חטיבת הספורט ביצרנית, התבדו אף הם. שכן סובארו תכנה את ה-BRZ המהירה יותר, פשוט Ts, עם או בלי "חבילת GT".

     

     (יצרנית) (יצרנית)
    (יצרנית)

     

    סובארו מסבירים כי השיפורים אותם עברה ה-BRZ יהפכו אותה למהנה יותר לנהיגה וזריזה מהגרסה הרגילה.  מבחינה חיצונית תזכה ה-BRZ הביצועיסטית למסיט רוח חדש בתחתית החרטום וקישוטי מראה שונים, מושבים אחרים, חישוקי "18, הגה ובורר הילוכים בציפוי עור מיוחד ועוד. תת-גרסה GT תוסיף לכך חישוקים מושחרים, ספוילר בומבסטי מתכוונן (שני מצבים - פוזה וסופר-פוזה), מושבי עוד-יותר-מירוץ ולוגואים מתבקשים.

     

    מבחינה מכאנית מבטיחה סובארו בעיקר שיפורי מתלים נרחבים, צמיגי 225-40 חדשים מבית מישלין, מערכת בלימה משופרת של ברמבו, ציר הינע גדל-קוטר, כיול מחודש למערכות אלקטרוניות וכמובן שינוי סאונד חסר משמעות דינמית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים