שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    פורשה 911 טורבו קבריולט - כי קופה זה פאסה?

    אחרי שהשיקה את הפרק המי-יודע-כמה בסדרת ה-911, מתפנה פורשה לחשיפת גרסה נטולת גג. לא מומלץ לבעלי פיאה

    520 או 560 כ"ס, 3.5 או 3.2 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. פורשה חושפת את גרסת הגג הנפתח ל-911 החדשה, עליה דיווחה היצרנית לראשונה לפני כמעט חמישה חודשים. והחדשות - לא הרבה, למעט היכולת להסיט - בלחיצת מתג כמובן - את חלקה העליון של המכונית לטובת רוח בשיער ותחושת חופש. אז נכון, כל זה יתבצע במהירות שמגיעה ל-318 קמ"ש שאינה ידידותית לאף קרקפת חשופה, אבל בכל זאת. מרשים, תודו.

     

     (יצרנית) (יצרנית)
    (יצרנית)

     

    גרסאות ה"טורבו" ו"טורבו S" יערכו את הופעת הבכורה שלהן בתערוכת הרכב הבינלאומית של לוס אנג'לס, שתיערך בעוד כחודשיים. ובפורשה מזכירים כי מדובר בחמישה עשורים בדיוק לאחר השקת ה-911 הראשונה, וארבעה לאחר חשיפת הטורבו.

     

    הקבריולט על שתי גרסאותיה עושה שימוש בדיוק באותו מתכון טכנולוגי של ה-911 הסגורה. כולל מנוע ה-3.8 ליטר המוגדש שמשחרר 520 או 560 כ"ס (ב-S). אלה נתונים טובים ב-30 כ"ס מהדגם היוצא, עם זינוק מהיר ב-0.2 שניות ובאותה נשימה - תצרוכת דלק טובה בכ-15%.

     

     (יצרנית) (יצרנית)
    (יצרנית)

     

    כמו ה-911 הרגילה, גם כאן ניתן למצוא הנעה כפולה, היגוי אחורי אקטיבי ותיבת מצמד-כפול. וכפי שהיה בעבר, הגג נפתח ונסגר תוך 13 שניות בלבד, ועד למהירות של 50 קמ"ש.

     

    תחילת השיווק באירופה מתוכננת לחודש דצמבר הקרוב, במחיר - בשוק הגרמני לפחות - של 174 אלף יורו לדגם ה"חלש", או 208 אלף יורו לחזק מהשניים. משמעות מחיר זה עבור השוק המקומי, בו לבטח ניתן יהיה לרכוש את שתי הגרסאות, פשוטה למדי. אם אתם לא ממש עשירים, המחיר המקומי לא אמור לעניין אתכם. אם אתם עשירים, תכננו על מעל מיליון שקל. במקרה הזול.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    יצרנית
    גם בלי גג - ספורטיבית
    יצרנית
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים