שתף קטע נבחר
 

תקלה בשירות הדוא"ל של בזק בינלאומי

גולשים רבים לא הצליחו לגשת אל חשבון הדואר האלקטרוני מיום חמישי. נכון לעכשיו התקלה תוקנה לרוב המתלוננים, על פי הודעת החברה

סוף שבוע ללא דואר אלקטרוני: עשרות לקוחות התלוננו בעמוד הפייסבוק של בזק בינלאומי כי שירות הדוא"ל של החברה אינו זמין מיום חמישי.  התקלה נפתרה רק היום בבוקר. כשניסו לתחבר, גילו לקוחות החברה הודעה הגורסת כי "ישנה בעיה בהתקשרות לשרת האיכסון". ללקוחות נאמר במהלך סוף השבוע כי הצוות ההנדסי עובד כרגע על פתרון התקלה,

 

  

מבזק בינלאומי נמסר הבוקר: "הייתה לנו תקלה בשירות הדואר האלקטרוני לחלק קטן מן הלקוחות. השירות שב לסדרו באופן כמעט מלא. נותרו עדיין לקוחות בודדים אשר חווים קשיים בגישה לשירות הדואר וגם הם יטופלו בזמן הקרוב".  

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים