שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    לא לקוח פלאפון ובכל זאת ניסו לגבות ממנו
    יוסי בסך הכל התעניין במבצע של פלאפון. הוא שוחח עם סוכן, החליט שהמבצע לא בשבילו, לא חתם על דבר ואמר לסוכן שוב ושוב שהוא לא מעוניין. בתמימות של עולה ותיק מצרפת, הוא נתן לסוכן את מספר חשבון הבנק "לצרכי זיהוי בלבד". התוצאה: חשבוניות נשלחו לו ולאשתו ופלאפון ניסתה לגבות מחשבון הבנק שלו

    מנוי זמני גם אם לא הסכמת: משווק של פלאפון יצר ללקוח שהתעניין בהצטרפות לחברה, סטטוס של "מנוי זמני" בפלאפון, בלי שהמתעניין ביקש זאת. הסוכן אף "שכח" לבטל את המינוי, כך שהלקוח, ירושלמי בשם יוסי, קיבל כרטיסי סים וחיובים למרות שהוא מעולם לא הצטרף לחברה.

     

     

    "אני אבא ל-3 ילדים, ואין לי כוחות וכסף לעמוד מול חברות ענק שנוגעים בפת לחמם של ילדיי" כתב ל-ynet. בשיחה עמו הוא סיפר כיצד קרה שהפך ללקוח פלאפון בלי שנתן הסכמתו לכך.

     

    "חבר שלי אמר לי שיש מבצע בפלאפון, שהציע לו סוכן של החברה. אני ואשתי כבר 7 שנים לקוחות של חברה אחרת, אבל אמרתי לחבר שלי שייבקש מהסוכן

    להתקשר אלי ואבדוק אם המבצע מתאים לי. "הסוכן התקשר, הציע לי 59 שקל לחודש, אמרתי לו, שמעתי בסדר, אחשוב על זה.

     

    "הוא ביקש ממני מספר אשראי, וכתובת. אמרתי לו שאני לא מחזיק בכרטיס אשראי ולא ברור לי למה הוא זקוק למספר שלי אם עדיין לא אמרתי שאני מצטרף לפלאפון. הוא אמר לי שזה רק לצרכי זיהוי, אז נתתי לו את מספר חשבון הבנק שלי ואת הכתובת ובזה זה נגמר. לא הסכמתי לשום דבר ולא אמרתי שאני מצטרף לחברה".

     

    אנחנו מצרפת, לא היה לי מושג שאפשר להתנהג ככה

    למה יוסי נתן את מספר חשבון הבנק שלו לסוכן? "בתמימות. ואני מבין עכשיו שעשיתי טעות. גם בבנק אמרו לי למה נתת לו את הפרטים המזהים שלך. אנחנו מצרפת, לא מישראל, לא היה לי מושג שאפשר להתנהג ככה".

     

    אחרי שהתייעץ עם חברים, יוסי החליט שהמעבר מורכב מדי עבורו ובעצם הוא לא מעוניין לעבור חברה. "לאחר כמה ימים צלצל אלי הסוכן ואמרתי לו שאני לא מעוניין לעבור לפלאפון", סיפר.

     

    "הסוכן שאל אותי איפה אני עובד ואמרתי לו שאני שכיר בחנות תיירים בירושלים. אמר שהוא כבר שולח לי לשם מתנות בדואר – מטען רכב, כיסוי לאייפון. אמרתי לו שאני לא מעוניין! אני לא צריך השטויות האלה. הוא שיגע אותי: אתה חייב לחתום היום, כי המבצע עד 1 לחודש. אני כשלוחצים אותי אני נבהל, אז לא הסכמתי.

     

    כרטיסי סים שלא הזמנתי הגיעו למקום עבודתי

    למרוב הסירוב, שליח הגיע לחנות בה עובד יוסי והגיש לו מעטפה עם שני כרטיסי סים. "השתגעתי מזה. אמרתי לו שיחזיר את הכרטיסים לאדם ששלח לי את זה, כי לא חתמתי על מסמך, לא קניתי את זה לכן זה לא שלי ולא הצטרפתי לפלאפון", טוען יוסי.

     

    "השליח סירב לקבל את הסימים בחזרה והם נשארו אצלי סגורים במעטפה ולא הופעלו מעולם. אשתי שלחה לסוכן המכירות של פלאפון הודעה בסלולרי שלה 'בוא תאספו את הסימים'. גם לא הלכתי לדואר כדי לאסוף את משלוח 'המתנות' שהגיע בדואר רשום. זה לא שלי".

     

    חשבוניות על 198 שקל כשלא חתמתי ולא הפעלתי את הקו

    יוסי חשב שזו שיטת מכירה אגרסיבית במיוחד ואפילו חשד שהסוכן כלל לא עובד של פלאפון, לנוכח התנהגותו, אך כעבור חודש, הגיעו לביתו שתי חשבוניות על סך 198 שקל. "החשבוניות היו שלי אך הוא טעה בשם שלי", סיפר. "התקשרתי לסוכן ושאלתי אותו מה זה צריך להיות. הוא אמר לי המנהל יתקשר אלייך, אחר כך אחראי יצלצל, ועוד סיפורים יפים.

     

    "הסוכן הזה אמר לי: 'בחודש הבא תקבל זיכוי'. אמרתי לו מה זיכוי? אני כלל לא לקוח של פלאפון. הוא אמר: זה לא חיוב, זה לא אמיתי. כל פעם מרח אותי בסיבה אחרת. הרג אותי שמישהו גונב אותי. סך הכל שאלתי שאלות על מסלול וכבר חויבתי. לא אישרתי בחתימה את הדבר הזה ואני עדיין לקוח של חברה אחרת ומעולם לא הפעלתי שום סים של פלאפון, אז על מה מחייבים אותי?

     

    הבנק: פלאפון מנסה לגבות מהחשבון שלך

    בצר לו, יוסי התקשר לחברת פלאפון. "כל יום אומרים שיחזרו אלי, כל פעם עם סיפור אחר", הוא טוען. התחננתי שיבדקו על מה החיובים האלה אבל בכל פעם סיפרו לי סיפור אחר. אני מדבר עם קירות. אמרו לי שזה זיכוי חיוב, על מה זיכוי חיוב? אני לא לקוח שלכם בכלל.

     

    "לפני יומיים, התקשרו אלי מהבנק. 'יוסי, שתדע שחברת פלאפון מנסה לגבות לך מהחשבון כסף -132 שקל וסירבנו לזה. חייבנו את החשבון וזיכינו את החשבון', אמרו לי. הם גם אמרו לי בחיים לא לתת את מספר חשבון הבנק לאף אחד.

    לא הבנתי למה פלאפון שלחו חשבוניות על סכום אחד וניסו לגבות סכום אחר. אלה סכומים שבשבילם אני עובד יום שלם. אני לא מבין איך הם נכנסו לחשבון הבנק שלי ללא חתימת ידי וללא אישורי".

     

    אחרי פניית ynet, הלקוח קיבל מייל מפלאפון בו נאמר לו מפורשות שלא יגבו ממנו את הכסף והוא לא מחוייב לחברה ולא לקוח שלה.

     

    מפלאפון נמסר בתגובה: "מדובר בעסקה שבוצעה בטעות על ידי משווק ובוטלה על ידינו כבר ב31/12 עם פניית הלקוח. 

    התשלום שראה הלקוח לא נשלח לחיוב והלקוח לא חויב בדבר".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים