שתף קטע נבחר

לקוח נטוויז'ן: התשלום עלה בלי שביקשתי

הלקוח טוען שגילה שהתשלום החודשי שלו לחברה התייקר בכ-28%, בלי שביקש ולטענתו בלי שהודיעו לו. כשהתקשר לספקית האינטרנט, אמרו לו ששדרגו לו את המהירות ל-15 מגה, מפני שהתשתית לא מאפשרת יותר לגלוש ב-10 מגה נטוויז'ן: "על-פי רישומינו, הלקוח שדרג את מהירות הגלישה"

גם בעידן בו הצרכן לא מחוייב לאף חברת תקשורת, עדיין חשוב מאוד לבדוק את החשבונית מדי חודש, כולל האותיות הקטנות וכולל השוואת מחיר לחודש הקודם. על הבדיקה להיערך בשבע עיניים, כי תגליות בחשבוניות (בדרך כלל לרעת הלקוח: העלאת מחיר מבלי שאישר/ידע/זכר) הן עדיין מחזה נפוץ. 

 

 

לקוח סיפר ל-ynet: "קיבלתי מ-013 נטוויז'ן מייל עם הסכם התקשרות חדש, ללא הודעה מראש וגיליתי שהמינוי שלי שודרג והתחלתי לשלם כ-10 שקלים יותר. יש לי שני יוזרים בנטוויז'ן, של 10 מגה ואני משלם כבר שנים 35 שקל. פתאום גיליתי שממרס אני משלם 45 שקל למרות שלא ביקשתי ולא אישרתי דבר כזה".

 

הלקוח טוען שהוא מחזיק בשני יוזרים של 10 מגה בנטוויז'ן, כשהוא משלם כבר שנים 35 שקל לחודש. לטענתו, פתאום העלו לו את המחיר ב-10 שקלים, עלייה של 28.5%. "התקשרתי לשירות ושאלתי אותם מדוע העלו לי את המחיר החודשי בלי ידיעתי", סיפר ל-ynet. "הם ערכו בירור ולא הצליחו לתת הסבר למה זה קרה. כל הנציגים אומרים לי אותו הדבר: 'התשתית לא מאפשרת 10 מגה, רק 15'. בעצם מכריחים אותך לשלם יותר.

 

"לאחר התעקשות שלי מול מנהלת שירות, הצלחתי להחזיר את המחיר הישן, במהירות המשודרגת. בשיחתי האחרונה עם שירות הלקוחות ביקשתי שיציינו בכרטיס שאיני מעוניין בשדרוגים ובטח ללא ידיעתי, ושלא יצרו קשר למכירת שירותים ומוצרים. הם סרבו. לצערי, נציגי המכירות עדיין ממשיכים להתקשר לנייד האישי שלי, כדי לנסות למכור לי מהירות יותר גבוהה. בשיחה האחרונה איתם, בה הציעו לי לשדרג ל-100 מגה, ביקשתי שיסמנו ליד השם שלי שאני לא מעוניין שיתקשרו אלי".

 

מנטוויז'ן נמסר: "על פי רישומינו, הלקוח שדרג את מהירות הגלישה. אנו מצויים עמו בקשר ומטפלים באופן אישי בפנייתו". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים