שתף קטע נבחר

שיבושי גלישה באורנג' ו-012 מובייל הבוקר

צרכני אורנג' ו-012 מובייל ברחבי הארץ דיווחו מאז שעות הבוקר המוקדמות על שיבושי גלישה. אחד הלקוחות סיפר ל-ynet: יש גם תור המתנה ארוך מאוד של מעל 30 דקות בשירות הצ'אט של 012 מובייל. פרטנר: בעקבות פעילות לילה לשדרוג הרשת ייתכן ולקוחות חוו איטיות בגלישה

לקוחות של אורנג' ו-012 מובייל ברחבי הארץ דיווחו הבוקר (ד') על שיבושי גלישה שחוו בשעות הלילה והבוקר. הסיבה לשיבושים: עבודות שדרוג ליליות של חברת הסלולר פרטנר, כחלק מהמעבר העתידי לרשת דור 4.

 

 

לקוח בשם אלעד כתב ל-ynet: "לקוחות לא מצליחים לגלוש או גולשים במהירות מאוד נמוכה ולפרקים. אפשר גם לראות את העומס החריג בתור המתנה ארוך מאוד (מעל 30 דקות) בשירות הצ'אט של 012 מובייל - אתם מוזמנים לנסות בעצמכם".

 

גלית, לקוחה נוספת, סיפרה כי התכתבה עם נציגת הצ'ט של החברה וזו השיבה לה: "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים להשבת השירות בהקדם. תנסי לבצע כיבוי והדלקה".

 

תקלות בחברות הסלולר בשבועות האחרונים

בשבועות האחרונים אירעו מספר תקלות בחברות הסלולר בישראל. לפני שבועיים דיווחו מנויי פלאפון על קשיים בהוצאה וכניסה של שיחות והודעות ברשת וכן על בעיות בגלישה. גם לקוחות החברות רמי לוי תקשורת ו-HOT מובייל שעושות שימוש ברשת פלאפון דיווחו על קשיים דומים, כשהתקלה פגעה רק בחלק ממנויי HOT מובייל, שמחזיקה גם באנטנות משלה.

 

שבוע קודם לכן קרתה תקלה דומה ברשת סלקום, ואילו בחודש אפריל אירעה תקלה דומה ברשת הסלולר YouPhone (יופון).

 

מפרטנר נמסר בתגובה: "בעקבות פעילות לילה לשדרוג הרשת ייתכן ולקוחות חוו איטיות בגלישה. החברה ממליצה לכבות ולהדליק את המכשיר. במקביל, החברה פועלת במרץ כדי לוודא שכל המערכות פועלות כסדרן".

 

המידע הראשוני לידיעה התקבל באמצעות הדואר האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים