שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    הונכם מוערך במיליארד ומעלה? זו המכונית עבורכם

    עם היומרה להציע את המיטב של תעשיית הרכב ואת חווית הנסיעה המרשימה ביותר, מחזירה מרצדס את מייבאך לחיים. צפו ביצירה הראשונה, ודמיינו עצמכם חונים לצד המגה-יאכטה במונטה קרלו

    מרצדס S-קלאס החדשה - עכשיו בגרסת מייבאך שתגרום ל-S של השכנים להיראות זולה ופשוטה. מרצדס מחזירה לחיים את המותג הוותיק, הפעם תחת השם מרצדס-מייבאך ולאחר כשלון בשנות ה-2000 לשווק כמותג נפרד מול רולס-רויס ובנטלי. את הופעת הבכורה עושה מייבאך - שלא במפתיע - בשוק הרכב החשוב של סין.

     

     

    מרצדס-מייבאך S-קלאס היא המכונית הראשונה של תת המותג, שיציע מעתה מכוניות דומות בעיצובן לדגמי מרצדס-בנץ, אך עם רמות גימור וטכנולוגיות משודרגות וממדים שונים. במקרה של ה-S, לאורך המכונית הגדולה ממילא נוספו 21 ס"מ (בהשוואה ל-S הארוכה), ולבסיס הגלגלים נוספו 20 ס"מ - כולם לטובת המרווח לרגלי היושבים מאחור.

     

    צפו בקטעים מאירוע ההשקה שנערך בסין: 

     

    השינוי במידת בא לידי ביטוי גם במידה מסוימת בעיצוב החיצוני, כאשר הדלת האחורית הוחלפה בדלת קצרה בכשבעה ס"מ מזו של דגם בסיס הגלגלים הארוך הרגיל. מרצדס מסבירה שעשתה זאת כדי לבטל את החלון המשולש בדלת, וכדי שהמושבים האחוריים יהיו שקועים בפנים המרכב, לטובת פרטיות וחווית נסיעה שקטה במיוחד.

     

     

    וכן, את הנסיעה במייבאך החדשה אמורים לחוות מאחור, כאשר במרצדס מעריכים שהלקוחות יבחרו שלא לנהוג את המכונית בעצמם. לכן מאחור ישנן שתי כורסאות מהודרות עם אפשרות למסאז', אפשרות לכיוונון מלא, הדומים לרגליים ותמיכה מתכווננת אף לתמיכת השוק והעקב. אפילו את הרמקולים האחוריים בדלתות ניתן לכוונן פיזית - לטובת איכות שמע מיטבית.

     

     

    וזה לא הכל. היושבים מאחור ייהנו משולחנות מתקפלים לכתיבה או אוכל, מחזיקי כוסות עם חימום וקירור, גביעי שמפניה שיוצרו בעבודת יד מכסף, והרבה, הרבה עור נאפה ועץ. כן, אפילו יותר מב-S רגילה, כולל באזורים לא צפויים - חלקים בגובה הכתפיים ואף ציפוי עור בתקרה.

     

     

    במרצדס טוענים כי המייבאך היא מכונית הסדאן השקטה ביותר בייצור סדרתי ליושבים מאחור, ובמקום שני ליושבים מלפנים אחרי ה-S-קלאס קופה. לכך תרמו שיפורים אווירודינמיים להפחתת רעשי גלגלים ומראות, שימוש ביותר בידוד רעשים ומבנה הקורה האחורית. אם בכל זאת תתקשו לשוחח עם הנהג בגלל המרחק, מרצדס מציעה מיקרופונים זעירים מלפנים שיגבירו את קולו כך שלא תצטרכו להתאמץ.

     

     

    מרצדס-מייבאך תוצע בשתי גרסאות - S600 עם מנוע V12 טווין-טורבו בנפח 6.0 ליטר, 530 כ"ס ו-84.6 קג"מ ב-1,900 סל"ד, הנעה אחורית ותיבת שבעה הילוכים אוטומטית; או S500 עם מנוע V8 טווין-טורבו בנפח 4.7 ליטר, 455 כ"ס ו-71.3 קג"מ ב-1,800 סל"ד, הנעה אחורית או כפולה ותיבת תשעה הילוכים אוטומטית. כל הגרסאות מאיצות מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.0 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, אך ה-S500 תהיה "חסכונית" יחסית - 11.2 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה אופטימיים, לעומת 8.5 ק"מ בלבד בדגם ה-S600.

     

     

    מחיר גרסאות המייבאך של ה-S-קלאס לא פורסם, אך צפוי להיות גבוה משמעותית מדגמי S "רגילים". בישראל מחירה של S500 ארוכה עומד על 1.3 מיליון שקלים לגרסת אדישן1 מאובזרת.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מרצדס-מייבאך S-קלאס
    מרצדס-מייבאך S-קלאס
    מרצדס-מייבאך S-קלאס
    מרצדס-מייבאך S-קלאס
    מרצדס-מייבאך S-קלאס
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים