שתף קטע נבחר

המתין חודש לתיקון לנובו: אין חלקי חילוף

בני מסר לפטופ לתיקון אחרי שבועיים של שימוש. כמעט חודש עבר ובשירות הלקוחות ובמעבדת CPM לא ידעו לומר לו מתי יוחזר. רק אחרי שמצא במקרה את מספר הטלפון של בכירה בחברה, הצליח לקבל הבטחה ללפטופ חדש. בעקבות פניית ynet המחשב הגיע היום. "יש מחסור עולמי בחלקי חילוף למחשב זה"

כמה זמן צריך לקוח לחכות לתיקון המחשב שלו? בני מסר לפטופ של לנובו (Lenovo) לתיקון, אחרי שלטענתו התקלקל כעבור שבועיים של שימוש סביר. מאז, המחשב לא שב אליו.

 

 

"ב-21 באוגוסט קניתי מחשב לנובו z40-70 בחנות KSP רמת אביב. אחרי חודשיים של שימוש בסיסי, המחשב, שהיה מיועד לאשתי, התקלקל. המסך היה משחיר ורק כשהיינו מזיזים את המסך, הוא היה חוזר לעצמו.

 

"על גבי הקבלה נכתב שעבור קבלת שירות יש להתקשר לחברת CPM ישראל, מעבדת השירות. כשמתקשרים אליהם - מגיעים למוקד בבריטניה (המוקד בבריטניה הוא של לנובו מ.ק). בבריטניה אמרו לי שזו בעיה של כבל המסך ושיבואו לקחת את המחשב. הם לא הגיעו. ביום השלישי התקשרתי שוב ובסוף הגיעו לקחת אותו. זה היה ב-5 בנובמבר".

 

אין מענה, אין חלקים, אין צפי לתיקון

למחרת, ב-6 בנובמבר, בני קיבל סמס לפיו המכשיר התקבל במעבדה. יום אחרי זה, הוא טוען, קיבל הודעה הודעה נוספת, לפיה המחשב עבר בדיקה והוזמנו עבורו חלקים, שכן יש מחסור בחלקי חילוף למחשב זה. "מאז, לא קיבלתי שום הודעות", אמר ל-ynet. "ניסיתי ליצור קשר עם CPM, לנובו, אין מענה וכשעונים אומרים לי שאין אין חלקים. אין צפי לתיקון.

 

"עבר כמעט חודש והמחשב עדיין ברשותם. אני מתכתב איתם, דיברתי עם שתי נציגות, אחת מהן אמרה לי שתבדוק ותחזור אלי ולא חזרה אלי עד היום. למזלי מצאתי את הטלפון של עוזרת המנכ"לית של לנובו באינטרנט. היא אמרה שהיא תטפל בזה ותעזור לי.

 

"אחרי יותר משלושה שבועות ללא מחשב, היא הציעה לי מחשב חדש, דגם אחר, בצבע לבן. המחשב שלנו היה שחור, ביקשתי שחור, אמרה שאין ואז הסתבר שהדגם שהציעה כלל לא קיים במלאי. כרגע היא מבררת לגבי מחשב חדש נוסף, גם הוא לבן. עד לרגע זה לא קיבלתי את המחשב המתוקן או את החדש. אני כבר מיואש. לא מצפה לכלום. חודש של המתנה ואין מחשב".

 

 

יקבל דגם חדש יותר

מלנובו נמסר בתגובה: "לאחר שהתברר כי דגם זהה לזה שברשות הלקוח חסר במלאי, הוקדשו מירב המאמצים למצוא עבורו מחשב חדש אשר תואם את צרכיו. המחשב החדש שהוצע ללקוח שייך לסדרה גבוהה יותר של לנובו ומעבר למפרט כללי משודרג, העולה בכמה רמות על הדגם שנמצא ברשותו, המחשב כולל גם מעבד i7 ומסך מגע. המחשב החדש יגיע לידיו בימים הקרובים".

 

"מחסור עולמי בחלקים"

מ-CPM נמר בתגובה: "סי פי אם הינה מעבדת קבלן משנה של לנובו שנותנת שירות תיקונים בלבד בהתאם לחוזה השירות שנחתם מולנו. שרות הלקוחות שייך ללנובו ולא שייך למעבדת התיקונים – סי פי אם ואכן יושב בבריטניה בדומה לחברות נוספות ומגובה בצוות של דוברי עברית

  

"הלקוח פנה לראשונה לשירות הלקוחות של לנובו בתאריך 02/11 שם נפתחה לו קריאה ופרטי הלקוח הועברו אוטומטית לחברת השליחויות לתיאום מועד איסוף.

 

"לאחר2  ניסיונות של חברת השליחויות ליצור קשר עם הלקוח ללא מענה תיאמו עם הלקוח איסוף ב05/11 המחשב התקבל במעבדה ב06/11, נשלחה הודעת מסרון ללקוח שהמחשב נקלט עם פרטי הקריאה

 

"ב07/11 ב-11:00 המחשב אובחן שיש בעיה במסך ובכבל מסך והודעה נמסרה במסרון בהתאם ללקוח. ב23/11 הלקוח עודכן שיש מחסור עולמי בחלקים שהוזמנו עבורו ולכן הועברה בקשה להחלפת מחשב למחשב חדש.

 

"החל מתאריך 27/11 הלקוח היה תחת טיפולה המסור של עוזרת מנכ"ל לנובו ישראל, הלקוח עודכן שדגם זהה לשלו כבר לא זמין במחסני היבואן ולכן עודכן שיקבל מחשב מסדרה טובה יותר בעל נתונים משודרגים משמעותית. הלקוח קיבל היום את המחשב החדש. בכל שלב הלקוח התעדכן במסרון שמעדכן את סטטוס התיקון, כמו כן באתר סי פי אם ניתן להתעדכן בכל רגע נתון בסטטוס עדכני וזאת על ידי הזנת מספר סידורי או מספר קריאה

 

"מכיוון שסי פי אם שירותי מחשוב אחראית אך ורק על תיקון המחשב ושליחתו – כל שאלה בנושא השירות יש להתעדכן דרך שירות הלקוחות של לנובו". 

 

אחרי פניית ynet קיבל מייד מחשב חדש

בעקבות התגובה, אמר בני ל-ynet כי המחשב הגיע מיד אחרי פניית ynet. "לפני כן אמרה לי עוזרת המנכ"לית שהמחשב יגיע והוא לא הגיע. החלטתי שאם גם השבוע לא אקבל מחשב, אבקש שיעבירו לי כסף לבנק ואקנה מחשב מחברה אחרת. התנהלות תמוהה מאוד". כאמור, אחרי פניית ynet התקשרו אליו מלנובו והודיעו לו שהלפטופ החדש יגיע היום. הלפטופ הגיע לחזקתו כעבור כשעה.


פורסם לראשונה 04/12/2014 12:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים