הארלי דייוידסון שוב בישראל, עם תג-מחיר של קטנוע
מותג הארלי דייוידסון שזכה בישראל לנציגות ארעית במשך שנים, שב בענק לשוק הדו-גלגלי עם תג-מחיר מפתה לאופנוע הבסיסי בהיצע - 60 אלף שקלים בלבד
הארלי דייוידסון - החל מ-60 אלף שקלים. חברת הרכב אלבר, המשווקת בישראל גם את המותג הדו-גלגלי דיאלים, החלה היום (ד') בשיווק מותג האופנועים האמריקאי הארלי דייוידסון. החברה חשפה היום את תכניותיה באירוע שנערך באולם התצוגה החדש בחולון, אשר יציג במקביל לכ-16 דגמים וגרסאות שונות של מגוון אופנועי הארלי, גם היצע ביגוד ואבזור עשיר. לדברי משה רוקח, מנהל אלבר-מוטו המשווקת את המותג בעל ההיסטוריה העשירה, הארלי צפויה להציע למעלה מ-30 תצורות שונות מארסנל הדגמים שהיא מייצרת בארה"ב.
לדברי רוקח, עד היום הוזמנו כבר 30 אופנועים חדשים של המותג, וזאת עוד לפני שבעליהם העתידיים אף רכבו עליהם. "אני מגלה קהל חדש, סקרן ומבוסס שמעוניין באופנוע הראלי חדש, ונהנה להתאים אותו באופן אישי עד לפרט הקטן ביותר", אומר רוקח ומוסיף כי הוא נהנה מכל רגע של חשיפה למגוון לקוחות יוצא דופן.
אך אין ספק כי מעבר לחשיבותו של הרנסנס השיווקי בישראל, חשפו רוקח - כמו גם בני משפחת אלעזרא, בעלי אלבר - ואנשיו תג-מחיר יוצא דופן לאופנוע הבסיסי במגוון הדגמים. מדובר בדגם הנקרא סטריט (Street, רחוב) אשר ישווק בישראל במחיר של 60 אלף שקלים. האופנוע המיועד לשימוש עירוני בקרב רוכבים מתחילים יחסית ובעלי אמצעים מוגבלים נראה מצוין, וחולק לא מעט רכיבים עם הדגמים היקרים יותר. עם מנוע בנפח 750 סמ"ק, משקל עצמי של 206 ק"ג בלבד וגובה מושב של 706 מ"מ, עולה הסטריט כקטנוע מנהלים מודרני, וזול בכ-20 אלף שקלים מקטנועי העל היוקרתיים מבית ימאהה וב.מ.וו.
מחיר דגמי הספורטסטר הבסיסיים אטרקטיבי אף הוא יחסית, ומתחיל ב-70 אלף לנפח של 883 סמ"ק, משקל של 255 ק"ג ואין ספור גרסאות. גרסאות הדיינה (Dyna) יימכרו ב-117 אלף שקלים וצפונה, ואילו עבור משפחת הסופט-טייל (Soft tail) המתקדמת תיאלצו להיפרד מלפחות 157 אלף שקלים. אלבר תשווק גם את דגמי ה-V-Rod במחיר של 145 אלף שקלים ויותר ובקצה ההיצע יעמוד ה-CVO שמחירו כמעט רבע מיליון שקלים.
באלבר מבטיחים לרכז בשלב ראשון את כל פעילות המכירה וההתאמה האישית באולם התצוגה הסופר-מרווח, ולהציע גם מוסך ייעודי לאופנוע הארלי. יש לציין כי המוסך, מיקום אולם התצוגה ואפילו אופן קיפול בגדי הארלי הייעודיים בפינת המלתחה, נקבעו באופן ישיר על-ידי אנשי המותג מארה"ב. זו גם הסיבה לעיכוב בהשקת המותג בישראל, אשר אמורה הייתה במקור להתקיים לפני כחצי שנה.

