שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    סובארו B4 בישראל. המחיר: החל מ-169 אלף שקלים

    המשפחתית הגדולה של סובארו מחדשת פניה ושיווקה בארץ מתחיל במקביל לאאוטבק העדכנית. היבואנית סמל"ת מעריכה כי תמכור כ-1,000 מכוניות בשנה משני הדגמים

    סובארו משיקה בישראל את ה-B4 (לגאסי) והאאוטבק. יבואנית סובארו לישראל, חברת סמל"ת, חשפה היום (א') את שתי המכוניות המובילות של המותג בישראל - המשפחתית הגדולה B4 ודגם הסטיישן הגדול אאוטבק. בשני המקרים תציע היבואנית שתי גרסאות יוקרתיות יחסית לכל אחד משני הדגמים - עם מנועי 2.5 ליטר, הנעה כפולה ותיבה רציפה. ה-B4 תשווק כאן בשתי רמות גימור ובמחיר של 169 או 178 אלף שקלים. האאוטבק יעלה 200 או 225 אלף שקלים בהתאם לרמת הגימור.

     

     (רונן טופלברג) (רונן טופלברג)
    (רונן טופלברג)
     

     

    לדברי אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת, השקת שני הדגמים החדשים בישראל היא חלק ממהלך החזרת המותג היפני ל"מקום לו הוא ראוי בשוק הרכב הישראלי". להב הזכיר כי את השנה החולפת סיים המותג עם זינוק של קרוב ל-80% במכירות, וכי במהלך החודשיים הראשונים של השנה הנוכחית המשיכה מגמת הצמיחה (עליה בפועל של כ-50% לעומת אשתקד). להב העריך כי במהלך 2015 תמכור סובארו 7,000 כלי רכב חדשים מתוצרתה, לעומת 4,330 מכוניות שנמכרו על-ידי היבואנית במהלך 2014.

     

    B4, לא לגאסי

    "ביצענו מספר בדיקות עם קבוצות מיקוד, הן של לקוחות סובארו והן של בעלי מכוניות אחרות, והגענו למסקנה כי השם 'B4' מועדף על-פני 'לגאסי' שנתפס כמיושן יותר", כך אומר היום אסף אבישר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של סובארו. יש הזכיר כי ישראל היא כיום אחד השווקים היחידים בהם מעדיפה היבואנית שלא לכנות את המשפחתית הגדולה בשמה המקורי, בו גם שווקה בישראל בעבר.

     

     (רונן טופלברג) (רונן טופלברג)
    (רונן טופלברג)

     

    ה-B4 תמכר בשתי גרסאות עם רמות גימור שונות אך מפרט טכני כמעט-זהה. מנוע בוקסר בנפח 2.5 ליטר (175 כ"ס), תיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה-קבועה. מידותיה של המשפחתית הגדולה תפחו במידת מה - עוד 7 ס"מ באורך ו-6 ברוחב. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי (275 ס"מ) אך מפסק הסרנים נדיב מבעבר בשלושה וארבעה ס"מ מלפנים ומאחור בהתאמה. נפח תא המטען גדל בכ-40 ליטרים (512 ליטר). מידות אלה מציבות את הלגאסי במקום טוב באמצע הקטגוריה.

     

    האאוטבק, דגם הסטיישן כפול ההנעה הגדול של סובארו המבוסס על הלגאסי-B4, נמצא בארסנל הדגמים של היצרנית זה 20 שנה וזוכה להצלחה יוצאת דופן בעיקר בארה"ב. המנוע ותיבת ההילוכים זהים, וגם המידות דומות. אלא שבניגוד ל-B4 הסטנדרטית, האאוטבק מציע תמורת כ-30-40 אלף שקלים יותר (בהתאם לגרסה) שימושיות גדולה יותר הכוללת בין היתר מרווח גחון נאה של 20 ס"מ, יכולות הטענה עדיפה ואבזור משופר.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים