שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ז'ה טם: עשר הפרסומות הרומנטיות בעולם
    אומרים, שהעיקר זו הרומנטיקה? אז אומרים. מפרסמים רבים מסביב לעולם חושבים, שרומנטיקה היא רק אמצעי לגרום לכם לקנות. הנה עשר הדוגמאות הטובות ביותר לסיפורי האהבה, שהמשווקים רוצים שיהיו לכם איתם קשרים פיננסיים. מדריך ויזואלי

    אחד הז'אנרים היותר נחמדים בפרסום הן הפרסומות הרומנטיות. כאלו שלוחצות לנו על בלוטות הרגש במטרה לשכנע אותנו לקנות.

     

    לכתבות נוספות של ערן יסעור בערוץ צרכנות :

     

    כדי להכניס אותנו לאווירת סופשבוע אביבי וקסום, חיפשתי עבורכם מבחר פרסומות רומנטיות ומתוקות מכל רחבי העולם. אז ככה: חיבוק גדול ממני אליכם, ולפני שאתם כותבים טוקבק, אל תשכחו שאני כל כך - כל כך - אוהב אתכם. נתחיל, כמו שאמרו ב"מבצע סבתא", הכי רומנטי שאנחנו יכולים, ולאט לאט נגביר.

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    במקום ה-10 בדירוג שלי - פרסומת של קוקה קולה לחג האהבה, שאפשר להתווכח אם היא רומנטית או שהיא קצת בעייתית מבחינת איכות הסביבה:

     

     

    חברת התקשורת וודאפון רוצה לשכנע את לקוחותיה בבריטניה שדברים טובים צריכים להישאר לנצח, כמו למשל: חבילת התקשורת "ללא הגבלה" שלה, או האהבה והתשוקה בין זוג ילדים שהמשיכה הגופנית ביניהם אינה מפסיקה גם כשהשנים חולפות ורצות:

     

     

    מכירים את זה שאומרים ש"מוחות גדולים חושבים דומה"? אז לאחר שצפיתם בפרסומת הקודמת הצבתי במקום השמיני פרסומת מתקתקה לעוף מטוגן, שמוכיחה את המשפט הזה, אבל הפוך:

     

     

    במקום השביעי: הייניקן מציגה כמה טוב להיות צעיר, מאוהב וגרובי, שיוצא לדייט מדליק: 

     

     

    לפני עשור, ניקול קידמן עוד לא הייתה מנותחת ומבוטקסת, והיא כיכבה בפרסומת למותג הבישום שאנל, שעושה שימוש בכל הקלישאות הרומנטיות הקיימות בספר, כולל מבטים מצועפים, מוזיקה דרמטית וקולות מלחשים:

     

      

    מה יותר רומנטי: אהבת איש זקן לכלבו, או הגעגועים שהוא חש לאשתו המנוחה? התשובה בפרסומת למזון כלבים מבריטניה:

     

      

    במקום הרביעי, היישר מתאילנד, מצאתי פרסומת לחברה שמייצרת חומרי בידוד לתקרות, שמה שמעניין בה יותר זה סיפור האהבה שמתרחש בין שתי שממיות שמתגוררות על התקרה. סיפור אהבה, שמתפתח לכיוונים מאד בלתי צפויים:

     

     

    הראשונה משלושת הגדולים היא פרסומת לגוגל, שנחשב לקונצרן מאד הגיוני, אנליטי וקר רוח. ולכן מעניין לראות איך הוא הצליח לרתום את הרומנטיקה לצורך קידום השירותים שלו:

     

     

    בדרך כלל, פרסומות לקונדומים אמורות להיות מלאות תשוקה. הפרסומת הבאה מוכיחה שאפשר גם להיות רומנטי ועדין כשמדברים על סקס:

     

     

    ובמקום הראשון בדירוג שלי פרסומת למותג צבעי השיער שוורצקופף, שמציגה סיפור אהבה שלא משאיר בקרב הצופים אפילו עין אחת יבשה:

     

     

     

     

    הכותב הוא מומחה למיתוג ולשיווק, ומייצג בישראל את ארגון ה-Superbrands הבינלאומי

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים