שתף קטע נבחר

אופנועי כניסה חדשים לקאוואסאקי בישראל

יבואנית מותג האופנועים היפני החלה לשווק בישראל שני דגמי-כניסה חדשים בנפח 250 ו-300 סמ"ק. המחירים בהתאמה: 45 ו-39 אלף שקלים

היצע אופנועי הכניסה, דגמים פשוטים במחירים נוחים יחסית, גדל בישראל בשני חברים חדשים. יבואנית קאוואסאקי, חברת מטרו, מתחילה בשיווק שני אופנועים בדרגת רישוי A1 . ה-Z250 ו-Z300 מבטיחים להיות לא רק מעודכני עיצוב, אלא גם להציע שילוב של יכולת ספורטיבית ושימושיות יומיומית.

 

קאוואסאקי Z250 (יצרנית) (יצרנית)
קאוואסאקי Z250(יצרנית)

 

ה-Z300 הוא האגרסיבי יותר מהשניים, הן מבחינת מראה והן ביצועים, וזוכה על-ידי קאוואסאקי לכינוי סופר-נייקד. העיצוב הזוויתי נגזר מהאחים הגדולים והחזקים בהרבה, ה-Z800 ו-Z1000. המנוע הדו-צילינדרי המוזרק ומקורר הנוזל מציע 39 כ"ס, וכולל בין היתר מצמד מחליק ומגביל מומנט כדי לשמור על יציבות גם בתנאי האצה ובלימת מנוע קיצוניים. ה-300 כולל גם ABS - לטענת היצרנית, הקטנה והמתקדמת בעולם. תיבת שישה הילוכים מעבירה את הכוח לצמיג 140-70-17 (110-70-17 מלפנים), בעוד מזלג 37 מ"מ מלפנים נעזר בבולם יחיד בעל אפשרות כיוון לעומס קפיץ ראשוני.

 

משקלו של ה-300 עומד על 170 ק"ג, וגובה המושב על 78.5 ס"מ. תנוחת הישיבה ספורטיבית באופייה, אם כי הכידון הגבוה יחסית אמור לסייע לשליטה באופנוע גם על-ידי רוכבים חסרי ניסיון. מטרו תשווק את ה-300 עם תוספות אפשריות (בתשלום), למשל כיסוי למושב האחורי ומגני שלדה. המחיר - 45 אלף שקלים.

 

ה-Z250 צנוע יותר, ולפי מאפייניו מתאים (עוד) יותר לצעירים ורוכבים העושים צעדים ראשונים בתחום. משקלו 150 ק"ג, המנוע מייצר 28 כ"ס בלבד, בסיס הגלגלים עומד על 133 ס"מ בלבד והוא מתגלגל על צמיגים צנועים יחסית המאפשרים זריזות עירונית 130-70-17 מאחור ו-110-80-17 מלפנים. גם ה-250 מעוצב עם קריצה לדגמים גדולים יותר, מציע ABS ועושה שימוש בשלדת מסבך צינורות מתקדמת. מחירו: 39 אלף שקלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים