שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    בחיפה הפסיקו למסור חבילות בבוקר, בירושלים אוטמים תיבות. הדואר לא בא היום
    תושב חיפה התלונן שזמן קבלת החבילות בסניף הדואר שלו נדחה להחל מ-12:00 במקום מ-8:00. בירושלים, אי אפשר לשלשל מכתבים בתיבות מסוימות, כי החלו לאטמן בפלסטיק מוקצף בלי הודעה מוקדמת. לפחות אחת מהן נפתחה מחדש אחרי שבדואר גילו שעשו טעות. וגם: לקוח ירושלמי קיבל הודעה לאסוף מכתב מחנות מנטה בחצור הגלילית
    אוהד, תושב חיפה, קיבל הודעה מדואר ישראל על דבר דואר גדול שמחכה לו בסניף טבנקן בחיפה. למרות ששעות פתיחת הסניף ביום ה' הן: 18:00-8:00, זמן מסירת החבילות לנמענים, משום מה, נדחה להחל מ-12:00.

     

    יש לכם תלונה על הדואר או על חברת שילוח אחרת? כיתבו לנו >>

     

     

    מדוע הוגבלו זמני קבלת החבילה להחל מ-12:00 או ליום ראשון הקרוב מ-12:00? בסניף אישרו את הדברים ()
    מדוע הוגבלו זמני קבלת החבילה להחל מ-12:00 או ליום ראשון הקרוב מ-12:00? בסניף אישרו את הדברים

    זאת למרות ששעות פתיחת הסניף הן החל מ-8:00 ()
    זאת למרות ששעות פתיחת הסניף הן החל מ-8:00

     

    "אנחנו לא מקבלים יותר דואר בבוקר, לכן זה השתנה"

    הוא כתב ל-ynet: "דואר ישראל שוב הרעו את התנאים ללקוחות. מהיום קבלת דואר גדול רק אחרי השעה 12 ולא משמונה בבוקר, כפי שהיה עד היום".

     

    בסניף טבנקין ענה לנו לטלפון עובד בשם יוסי: "זה נכון, זה כי אנחנו לא מקבלים יותר דואר על הבוקר. לכן זה השתנה".

     

    בשירות הלקוחות אמרו לנו שלא מכירים שינוי בשעות הפעילות של הסניף הזה, אבל מניחים שזה, "במסגרת השינויים בדואר, השינויים החדשים שעוברים על הסניפים", אמרה לנו נציגה. "אנחנו מנסים להקל על העומס, למצוא פתרונות. שיהיה יותר קל לקהל. באותו אופן, יש סניפים ששעות הפתיחה שלהם הוארכו עד 20:00".

     

    כן אבל הארכת שעות פתיחה זה טוב לקהל, קיצור שעות קבלת חבילות – פחות טוב.

     

    "נכון, אבל אפשר לתת למישהו אחר את ההודעה, לחתום מאחור לצד תעודת הזהות שלך ושהוא ייקח עבורך את החבילה. חשוב שיביא גם תעודת זהות שלו כדי שיוכלו לזהותו".

     

    לא הצלחנו לקבל תגובה מדוברות דואר ישראל: האם זו מדיניות חדשה? אם היא נהוגה בכל הסניפים או בסניפים בודדים? אמנם היא מקלה על התור בסניף, אך היא מרעה את תנא מקבלי החבילות, האם אין פיתרון אחר עבורם, שכן מדובר בציבור הולך וגדל? נותרנו ללא תשובות.

     

    אוטמים תיבות דואר בפוליארוטן מוקצף

    ירושלמי בשם מאיר סיפר ל-ynet ששם לב שבדואר אוטמים תיבות, לטענתו ולמיטב ידיעתו, ללא הודעה מוקדמת ללקוחות: "לפני כשבוע החלו ברשות הדואר לסגור תיבות דואר ברחובות ירושלים, על-ידי איטום פתח הכנסת המכתבים בפוליארוטן מוקצף. הין היתר ראיתי תיבות כאלה בלייב יפה ובסנדהריה המורחבת.

     

    "רק על חלק מהתיבות הסגורות הדביקו מדבקה צהובה שבה כתוב: 'התיבה לא בשימוש. BOX NOT IN SERVICE'. המדבקה איננה בצבעי רשות הדואר, איננה כוללת את סמל רשות הדואר והיא צבועה בצבע צהוב זוהר שמתכלה כידוע בשמש.

     

    מראה לא נאה ברחובות ירושלים ()
    מראה לא נאה ברחובות ירושלים

     

    איפה רשימת התיבות שנסגרו? למה לא עוקרים את התיבות?

    מאיר פנה לדואר בשאלה בכתב. "הם ענו לי טלפונית שהם סוגרים תיבות שאין בהן הרבה מכתבים", סיפר. "כשבקשתי לדעת מה יעשה תושב שכונה שבה נסגרה תיבה, לא היתה להם תשובה. כשבקשתי לדעת היכן יש רשימה של התיבות שנסגרות, ענו לי ש'כל יום הרשימה מתעדכנת'.

     

    "יש לי שתי שאלות: 1. כל יום החברה סוגרת תיבות? לפי איזה קריטריון? 2. אם התיבות כבר לא משרתות את הציבור והם מוצבות במרחב הציבורי, מדוע רשות הדואר לא מפנה את התיבות על חשבונה כדי להוציא גרוטאות מהמרחב הציבורי וכדי לא להכשיל את הצרכנים שמנסים בכל זאת לגשת לתיבה ולשלוח דואר, ו/או מדוע לא תשלם חברת דואר ישראל לרשות העירונית ארנונה על השטח הציבורי שהתיבה תופסת".


    ההודעה כבר מתקלפת ()
    ההודעה כבר מתקלפת

    על חלק מהתיבות הסתומות אין הודעה ()
    על חלק מהתיבות הסתומות אין הודעה

     

    כשביקשנו ממאיר לצלם תיבות סגורות בירושלים הוא מצא מול אחת התיבות, "צוות שבא לפתוח תיבה סגורה ברמות. אין עקביות"?

     

    בשירות הלקוחות של הדואר אמרו לנו: "אנחנו מנסים לייעל את כל השיטות, כחלק משינויים בדואר".

    פותחים מחדש תיבה שנסתמה. למה? לא ברור ()
    פותחים מחדש תיבה שנסתמה. למה? לא ברור

     

    החבילה שהוזמנה לירושלים הגיעה למנטה בחצור הגלילית?

    לקוח שלישי, בשם דוד סיפר ל-ynet, כי קיבל הודעה מוזרה על חבילה שהזמין מאיביי (eBay). "לפני כחודש הזמנתי דברים מאיביי שהיו אמורים לבוא בדואר. אתמול (סוף סוף) קיבלתי הודעה לגבי דבר דואר שממתין לי. בשדה בטופס שבהו אמורים להופיע פרטי הסניף מודבקת מדבקה עם המספר 838 ותו לא.

     

    "חיפוש באתר רשות הדואר לסניף 838 מוביל לחנות 'מנטה' בחצור הגלילית. קצת רחוק למישהו שגר בירושלים.. איך הם מצפים שמישהו ידע איפה לאסוף את החבילות שלו? זה שירות לצרכן? זו ההתייעלות שכולם ציפו לה"?

      

     

    בדרך כלל, במקום המדבקה הטורקיזית הזאת, אפשר למצוא בהודעות כאלה מהדואר חותמת של הסניף בו נמצאית החבילה. פה אין חותמת כזאת (גם לא בשאר שטחי ההודעה). חיפשנו גם אנחנו באתר הדואר ואכן, המספר 838 מוביל לתיבת הדואר במנטה בחצור הגלילית.

     

    מתוך אתר דואר ישראל ()
    מתוך אתר דואר ישראל

     

    תגובת דואר ישראל

    מדואר ישראל נמסר בתגובה:

    "1. איננו מכירים הוראה גורפת כפי שעולה מהפנייה. אנא, העבירי אלינו את פרטי הפונה על מנת שנוכל לבדוק זאת.

     

    "2. לעניין התיבות האדומות - בשל כמויות דברי הדואר שהולכות ופוחתות, פוחתת בהתאמה גם הנחיצות של התיבות האדומות הממוקמות ברחוב, ועל כן החברה מתאימה מחדש את כמות התיבות לצרכים בשטח. התיבות יפונו עם סיום פרישתן בשטח באופן שישרת את הציבור באורח המיטבי ביותר, ותפורסם באתר החברה. יצוין כי החברה פועלת על פי תנאי הרישיון.

     

    "3. מדובר בטעות ברישום ההודעה. אני מתנצלים בפני הלקוח. אנא העבירו אלינו את פרטי הלקוח (הועברו עם הפנייה מ.ק) ונטפל בפנייתו".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים