שתף קטע נבחר

הקטשופ הפתיע: האריזה הפנתה לפורנו

מבוכה בחברת "היינץ": ברקוד מבצע לסריקה בטלפון סלולרי שהודפס על גבי סדרה של בקבוקי קטשופ הפנה את הלקוחות ליעד אחר לחלוטין מזה שתוכנן

חברי הנהלת יצרנית המזון הידועה "היינץ" בוודאי האדימו כעגבנייה כשגילו שברקוד מבצע שהודפס על אריזות קטשופ ברחבי אירופה הפנה את הצרכנים, ובהם גם ילדים, לאתר פורנו המתמחה בפֶטִישׁ מסוגים שונים.

 

עוד חדשות בעולם:

שוב זוועה בסין: פסטיבל אכילת כלבים בליצ'י

האפיפיור: ידעו על אושוויץ, למה לא הפציצו?מרוקו: שני גברים שהתנשקו בפומבי נכלאו

 

כשדניאל קורל, חובב קטשופ גרמני, בהה בבקבוק מתוך שעמום בארוחת צהריים שגרתית, הוא בהחלט הופתע מהתכנים שאליהם הפנה אותו הברקוד לסריקה בסלולרי. "סרקתי את הקוד במקרה בזמן הארוחה וחיכתה לי שם הפתעה", אמר קורל שאף דיווח על הטעות לחברה.

 

בפנייה ליצרנית המזון כתב הצרכן המשועשע כי "הקטשופ שלכם ככל הנראה לא מיועד לקטינים". קורל סיפר שרכש את בקבוק יום לפני המאורע. "אני חייב להודות שמאוד הופתעתי כשהועברתי לאתר הפורנו במקום לפלטפורמה לעיצוב אישי של בקבוקי קטשופ", אמר קורל וצחק: "שיגרתי לחברה מייל וקיבלתי בתגובה בקבוק קטשופ לתיבת הדואר כאות תודה".

 

בחברה הסבירו כי בשל טעות טכנית פג תוקפו של המיני-סייט (אתר ייעודי) שכתובתו נרכשה לטובת המבצע,

וזה לא חודש ונקנה על ידי חברה אחרת. בהודעה העדיפו שלא להתייחס לאופי האתר שאליו כוונו לקוחות החברה, אך הדגישו שמדובר בטעות אנוש ושאיש מלקוחותיה לא נפגע.

 

ברקוד לסריקה בסלולרי (מכונה QR CODE) נפוץ יותר בארצות הברית ובאירופה ביחס לישראל. באמצעות סריקת הברקוד ניתן לבצע כמות רבה של פעולות מסחריות מבלי להזין כתובת אתר או לחפש אותה במנוע חיפוש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דניאל קורל
הפתעה על גבי האריזה
דניאל קורל
מומלצים