שתף קטע נבחר

לדבר בשתי שפות: בין עיצוב לעסקים

חדשנות קריאטיבית היא מנוף להצלחה עסקית או לשינוי חברתי, בין אם מדובר במוצר, יוזמה, שירות או טכנולוגיה. תכנית התואר השני בעיצוב חדשנות ויזמות של בית הספר לעיצוב, המסלול האקדמי המכללה למינהל, תאפשר לכם להיות מובילים לשינוי

חדשנות קריאטיבית יכולה לשנות את עולם העסקים והיזמות, כל עוד קיימת היכולת לדבר בשתי השפות: שפת העיצוב והחדשנות ושפת העסקים והיוזמה. תכנית התואר שני בעיצוב חדשנות ויזמות של בית הספר לעיצוב, המסלול האקדמי המכללה למינהל, מאפשרת לעבור תהליך בדרך להפוך ליזם מוביל, יזם החי את מלוא עולם העיצוב, החדשנות והקריאטיביות, ובאותה נשימה מסוגל להבין ולדבר את שפת העסקים והיזמות.

 

בשבוע שעבר (ו') התקיים יום מיזמים לתואר השני בבית הספר לעיצוב של המכללה למנהל בו הציגו הסטודנטים, במהלך 4 מושבים בנושאים שונים, את הפרויקטים האישיים שלהם. 

 

 

התכנית מכשירה את בוגריה להוביל תהליכים אסטרטגיים, לפתח מוצרים, מיזמים, שירותים וסביבות אורבניות.  תכנית הלימודים משלבת פרוייקטים יחד עם גופים מהתעשייה ובשילוב מעבדות חדשניות -מעבדת FABLAB ישראל ומעבדה להתחדשות אורבנית .

 

בתכנית שלוש התמחויות:

התחדשות- עיר, חברה, סביבה העוסק בפיתוח ועיצוב פרויקטים בסביבות עירוניות של מוצרים, שירותים ואסטרטגיות בשיתוף פעולה עם רשויות, ארגונים וחברות. בראש המעבדה עומד רן וולף, מנכ"ל תכנון עירוני וניהול פרויקטים בע"מ, עומד בראש החברה להתחדשות עירונית.

 

טכנולוגיה ומדיה - ייצור דיגיטאלי עוסק בפיתוח ועיצוב אבות- טיפוס, אסטרטגיות ומוצרים בשיתוף פעולה עם חברות ותעשיות.

 

איפיון תהליכים - חוויות ורגשות, חוויית המשתמש בגישות עכשוויות תוך השענות על אפיון תהליכים, חוויות וכתיבת הסיפור הרגשי הרלוונטי לשירות או למוצר.

 

הכתבה נעשתה בשיתוף המכללה למנהל

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שפה של עיצוב בעולם החדשנות העסקית
מומלצים