שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    דגים ברשת: איך הופכים עסק ותיק לדיגיטלי?
    "כל דבר אפשר למכור גם באינטרנט" מסביר ירון שגיא, מומחה להפיכת עסקים אנלוגים לדיגיטלים שהתארח באולפן ynet. אבל איך מביאים את היחס האישי והטריות שיש בשוק אל הגולש שיושב בבית?

    חלומו של כל עסק הוא לגדול ולהתרחב ובדור שלנו נדמה שהדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות הטכנולוגיה. באולפן ynet התארח ירון שגיא, מומחה להפיכת עסקים אנלוגים לעסקים דיגיטלים. איך הופכים בסטה בשוק למקום דיגיטלי? טוביה דהן מ"דוד דגים" מסביר שבתחילה יצרו סרטון והעלו אותו לאתר הדוכן על מנת שהלקוחות שיש להם בעיה להגיע לשוק יכירו את המותג, ויוכלו להזמין דגים טריים אליהם הבייתה. "הרעיון הוא לקחת את הטריות והיחס האישי שיש בשוק ולתת את אותה האווירה לגולש שיושב בבית" הסביר שגיא שתמך בפרויקט. "כל דבר אפשר למכור גם באינטרנט". צפו בראיון המלא.

     

    צלמים: עפר מאיר אבי חי ניצן דרור

    צלמים: עפר מאיר אבי חי ניצן דרור

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים