שתף קטע נבחר

המיליונר הישראלי בן ה-21 עושה חיל בגרמניה

מיהו הבכיר מערוץ 10 שביקש לסיים את תפקידו, מה הקשר בין סושי לבירה ומי המיליונר בן ה-21 שיעזור לקוקה קולה לשדך. רכילות עסקית

 

מנופפים על סושי

ניר גל, מנהל שיווק בירות טמפו, דניאל לוי, מנהל קטגוריית בירות בינלאומיות בטמפו, ואיש העסקים דן נפתלי, מבעלי בר ה- Zou Bisou, פגשו לערב חד פעמי את השף מידן סיבוני לארוחה יפנית. סיבוני, שמכונה "הסושי מאסטר של ישראל", הכין מגוון מנות סושי מפתיעות, שהוצעו לצד בירה היינקן. מלצריות בקימונו חילקו לנוכחים מניפות. אירוע חם.


 (צילום:  סיון פרג') (צילום:  סיון פרג')
(צילום: סיון פרג')
 

בתמונה: דניאל לוי, דן נפתלי, השף מידן סיבוני וניר גל

 

חן חן לקוקה קולה

חברת השיווק הסלולארי, מובקו מדיה, בניהולו של תומר חן, זכתה בתקציב הפרסום הסלולרי של ענקית המשקאות קוקה קולה בגרמניה. חן, בן 21, צבר הון של מיליונים משיווק דרך האינטרנט. כבר בגיל 14 החל לסחור באינטרנט, ובגיל 20 הקים את מובקו מדיה. במסגרת הקמפיין הנוכחי, תרכוש החברה שלו שטחי פירסום באפליקציות ואתרים סלולריים בשוק הגרמני. האפליקציה של קוקה קולה מאתרת עבור המשתמשים בה מקומות בילוי בעיר לשתייה, ריקוד, וגם דייטים.

 

 (אור קפלן) (אור קפלן)
(אור קפלן)
 

 

יהלומים עליך שלומית

בני וענת פדני, הבעלים של רשת התכשיטים "פדני", החליטו להפתיע את שלומית מלכה, הפרזנטורית של המותג, והגיעו לאתר הצילומים של קמפיין הסתיו של החברה. מלכה הצטלמה כשהיא רוכבת על סוסים, כשפדני דאגו ליהלומים שיצננו את גופה ולשתיה מרובה.

 

 


 (צילום: שוקה כהן) (צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)
 

בתמונה: בני פדני, שלומית מלכה וענת פדני

 

סמנכ"ל השיווק של ערוץ 10 יסיים את תפקידו

דוד ועקנין, סמנכ"ל השיווק והתקשורת של ערוץ 10, ביקש הבוקר מיוסי ורשבסקי, מנכ"ל הערוץ, לסיים את תפקידו. ועקנין שימש בתפקידו בחמש וחצי השנים האחרונות. ורשבסקי, שנבחר על ידי איגוד השיווק לאיש השיווק של חודש יולי על הצלחת מהלך המיצוב מחדש של ערוץ 10, ביקש מועקנין להישאר בתפקיד בחודשים הקרובים. ועקנין נעתר לבקשתו ויוביל את השקת לוח שידורי החורף של הערוץ

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים