שתף קטע נבחר

10 פרסומות החוף החמות ביותר בעולם

אם כבר סובלים מהחום והלחות, עדיף לעשות את זה במקום המושלם להתרעננות - חוף הים. בדיוק בשביל זה אספנו את המודעות שצולמו בלוקיישן החם ביותר שיש - אז קחו אוויר, תתקררו, ותתפעלו מהיצירתיות והמקוריות

חם, ולח, ומזיעים. כדי לקרר אתכם קצת בקיץ הלוהט הזה, חיפשתי עבורכם בכל העולם מודעות ופרסומות יצירתיות, ש"מתרחשות" במקום שהכי טוב להיות בו עכשיו: שפת הים.

 

לכתבות נוספות של ערן יסעור

העולם שייך לצעירים? לא בפרסומות האלו

לא לפספס: שלטי החוצות היצירתיים בעולם

צפו: 10 הפרסומות הטובות כרגע בעולם

 

>>> רוצים להתעדכן בחדשות הכלכלה והצרכנות? הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלנו

 

ימין ושמאל, רק חול וחול

כשפולקסוואגן רצתה להעביר את המסר, שהדגם שלה יכול להיות פתרון מעולה למשפחות שרוצות לבלות בים, היא בחרה בפיתרון יצירתי, שכל מי שניסה לבנות פעם ארמון בחול יתחבר אליו:

 

צלם, צלם, עושים פה חיים

ואם כבר מגיעים לים, אז צריך תמונה למזכרת, נכון? ועדיף שזו תהיה מזווית שלא חשבתם שאפשר לצלם ובאמצעות מצלמה, שאפשר לצלם בה מתחת למים:

 

זה סופו של כל בלון

מכירים את הבלונים הענקיים, שנוצרים מלעיסת מסטיקים של Hulla Bubba? אז בואו להתפעל ביחד איתי מדרך יצירתית להראות עד כמה הם מתנפחים לממדים גדולים:

 

הצל שלי ואני

והנה פעילות חמודה של ארגון למניעת נזקי השהייה בשמש, שמסתייע בקרני השמש עצמן כדי להעביר את המסר שלו. מדי פעם צריך לקחת חופשה מהקרינה ולנוח בצל:

 

כפפות או לא להיות

חופים הם לפעמים גם ערימות של זבל. המודעה הבאה מעבירה היטב את המסר, שהחוף לא ינקה את עצמו:

 

ים כחול, בירה ירוקה-לבנה

אני אוהב מודעות מינימליסטיות, שצריך להתרכז בהן כדי להבין את המסר שהן מעבירות (ומה שמאד עוזר זה לדעת מראש, שצבעי מותג העל Heineken הם ירוק לבן, ושהפקק של בקבוק הבירה מתחבא לו אי שם בפינה הימנית התחתונה):

 

דברים שרואים משם

ככל שתטייל יותר, תראה יותר. זה המסר במודעה כפולת העמודים של שדה התעופה בהמבורג. והמסר הזה נכון לגמרי לגבי התיירת, שנראית בצד שמאל כשהיא טובלת במים הנראים שלווים לכאורה. אלא שממעוף הציפור (או המטוס, במיוחד אם הוא יצא משדה התעופה של המבורג), נראית הסיטואציה המוצגת בצד ימין של המודעה כהרבה פחות כייפית.

 

משחקים מסוכנים

סוני, יצרנית קונסולת המשחקים פלייסטיישן, מיקמה את זירת ההתרחשות של המודעה שלה על חוף הים. שם גיימרים אמיתיים יודעים שאין דבר כזה מציאות, כי החיים האמיתיים הם למעשה לא יותר מעוד משחק.

 

 

טעם החיים

הנה דוגמא יצירתית לאופן שבו - גם אם אתם לא רואים את המוצר - אתם יודעים בדיוק באיזה Superbrands מדובר. זו גם דוגמא לדרך שבה מוצר מוכר, מזווית לא מוכרת, הופך לחוויה לגמרי אחרת:

 

ומעניין לעניין, באותו עניין

מה עוד עושים לפעמים בחוף חוץ מלתפוס גלים ולשחק מטקות? לפי יצרנית הקונדומים HANAPLAST, לא משנה מה אתם עושים – רק תזכרו שהמוצר שלהם עוזר לגבר שמשתמש בו להחזיק מעמד הרבה זמן, מה שיכול ליצור את אפקט השיזוף שלא ממש נעים לחזור איתו הביתה.

צפו במשאל בחופי תל אביב בעקבות גל החום:

הכותב הוא מומחה למיתוג ולפרסום, המייצג בישראל את ארגון Superbrands הבינלאומי ואת פרסי החדשנות של מוצר השנה

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים