שתף קטע נבחר

האפליקציה שתשדרג את בעלי המכולת

FREE-MARKET משיקה אפליקציה חדשה שתסייע לבעלי מכולות ומינימרקטים פרטיים ותקשר אותם ישירות לספק

FREE-MARKET משיקה בימים אלו פלטפורמה טכנולוגית, שיווקית, מסחרית ולוגיסטית חדשה לספקים, שמספקת פתרון לבעלי מכולות ומינימרקטים פרטיים.

 

במצב הנתון כיום בענף המכולות והמינימרקטים נוצרה בעייתיות בשרשרת האספקה בין הספק לבעל העסק. מחד, לספקים הגדולים קשה להגיע לכל נקודות המכירה הקטנות ברחבי הארץ ולעיתים אף לא משתלם כלכלית, שכן כמות המוצרים שאותה בעל מכולת או מינימרקט מזמין היא קטנה. במקביל בעל העסק צריך לתכנן מראש את ההזמנות שלו ולעיתים מוצא את עצמו ללא סחורה וללא יכולת לספק ללקוח שלו את מה שהוא מבקש.

 

הפלטפורמה החדשה של FREE-MARKET תרכז את כל מהלך הקנייה מהספקים הגדולים ותפיץ לאלפי בעלי המכולות והמינימרקטים הפרטיים בכל רחבי הארץ במגוון רחב של מוצרים. המערכת שפיתחה החברה מאפשרת זמינות גבוהה ואספקה תוך 48 שעות, שקיפות מלאה - יכולת לראות את המלאי בכל רגע נתון, עדכון און ליין במחירים של ספקים שונים ומבצעים. בנוסף, מציעה החברה סיוע בנציגים לסידור המדפים, שירות לקוחות ועוד. האפליקציה למעשה מספקת קשר ישיר בין הספק לבעל המכולת, ללא צורך בתיווך.

 

במצב הקיים היום, לספק אין שום יכול להתערב במגוון המוצרים ובמחיר המוצע לבעל המכולת. במיזם החדש הספק הוא זה שקובע את מגוון המוצרים ואת תנאי הרכישה ויכול להעניק לבעל המכולת מבצעים, השקות, תצוגה ושילוט במדפים ועוד.

 

מערך ההזמנות והמכירה של FREE-MARKET מתבצע באמצעות אפליקציה ייחודית שפותחה במיוחד עבור החברה. כל בעל מכולת יקבל טאבלט ובו יופיעו כל המוצרים אותם הספקים משווקים בצירוף מחיר, האם קיים במלאי, מבצעים לפריט וכו'. האפליקצייה מאפשרת לבעלי המכולות שקיפות מלאה של המלאים (מחובר ישירות למערכת ה-SAP של FREE-MARKET), מחירים, היסטוריית הזמנות, מבצעים וכו' הן מצד הספק והן מצד הקמעונאי.

 

הספק יכול לדעת בכל עת מהו המגוון שנמכר ומי הלקוח שקנה ואילו המכולת יכולה לדעת בכל עת מה קיים במלאי, מה עלות ההזמנה הנוכחית וההיסטוריה של ההזמנות והחשבוניות בלחיצת כפתור. פרימרקט תשמש לבעלי העסקים הקטנים ספק מרכזי.

 

לשם ביצוע התשלום ישראכרט פיתחה במיוחד ללקוחות חברת FREE-MARKET מערכת תשלומים וסליקה ייחודית על בסיס הפלטפורמה הטכנולוגית איתה משלמים הלקוחות באשראי חוץ בנקאי ללא עלות. החברה עסקה בפיתוח הפלטפורמה הטכנולוגית כשנה וחצי במטרה להוביל את המהפכה בענף הקמעונאות מזון הפרטי.

 

כבר בימים אלה חתמה FREE-MARKET הסכמים עם מספר רב של ספקים ביניהם: סוגת, הנמל, ויטה-פרי הגליל, הנקל, קבוצת יבנה, חממה, מיה, טעם וריח ועוד. במהלך החודשים הקרובים תחתום החברה הסכמים עם עוד כ- 50 ספקים גדולים בתחום מוצרי מזון יבש, מוצרי מזון קפואים ועוד.

 

בימים אלו מסתיים שלב הפיילוט של הפרוייקט, שהתקיים בעשרות מכולות ומינימרקטים באזור פתח תקווה ובקעת אונו (קריית אונו ואור יהודה) ובאזור השרון.

 

הצפי להגיע עד סוף שנת 2015 ל – 850 בעלי עסקים פרטיים ועד סוף שנת 2016 לכ- 2500 לקוחות. חברת התקשורת אורנג' וחברת כרטיסי האשראי ישראכרט השקיעו מאות שעות פיתוח להקמת הפלטפורמה ויישום האפליקציה.

 

מחקר שביצעה FREE-MARKET קובע שבישראל פועלות כיום כ-8,000 מכולות ומינימרקטים בבעלות פרטית, במחזור מכירות של 10 מיליארד שקל שמהוות כ-24% מכלל השוק.

 

חיים בלשקובסקי מנכ"ל FREE-MARKET מציין שבשנים האחרונות מסתמנת מגמה של צמיחה בענף המכולות והמינימרקטים הפרטיים. לטענתו הסיבות העיקריות לכך הן נוחות - קניה ליד הבית, אפשר להגיע ברגל, לא צריך לחפש חניה ואפשר לשלוח את הילדים. יתרון נוף לדבריו טמון בכך שבמכולת אין הכל אבל יש את כל מה שצריך. היתרון הוא שקונים את מה שצריך ולא מתפתים לקנות דברים אחרים, דבר שעוזר בהקטנת הוצאות המזון.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים