שתף קטע נבחר

חודש המודעות לסרטן השד: חברות התעופה נצבעו ורוד

חברת דלתא הציגה מטוס שנצבע במיוחד עבור חודש העלאת המודעות לסרטן השד. באמריקן איירליינס הנוסעים יוכלו לתרום ולצבור מיילים, ובאוסטרליה עוצבו מדים מיוחדים לטייסים ולדיילים

חודש העלאת המודעות לסרטן השד נפתח היום (ה') בכל רחבי העולם, וכחלק מהפעילויות השונות המתקיימות בחודש זה, גם חברות התעופה מתגייסות. חברת דלתא הציגה מטוס מדגם בואינג 767 שנצבע במיוחד לרגל החודש. סביב המטוס עוצב הסרט הוורוד, סמלו של החודש המיוחד. המטוס יפעל במהלך החודש בקווים שבין ארצות הברית לאירופה.

המטוס המיוחד של דלתא  (צילום: Delta) (צילום: Delta)
המטוס המיוחד של דלתא (צילום: Delta)

עבור דלתא מדובר כבר במסורת, כאשר המטוס הראשון של החברה שנצבע בוורוד היה בואינג 757 שפעל בין 2005 ל-2010 בתוך ארה"ב. כחלק מפעילות החברה עובדי דלתא ילבשו גם השנה מדים מיוחדים וימכרו מוצרים ורודים, כולל לימונדה ורודה ואוזניות ורודות בטיסות במהלך אוקטובר. ההכנסות מהמוצרים הוורודים יועברו לקרן המחקר של סרטן השד, ה-BCRF.

 

אמריקן איירליינס נרתמת אף היא למאבק בסרטן השד. במהלך החודש יוכלו נוסעי החברה לתרום 25$ לקרן המיוחדת של החברה, "Miles for the Cure". נוסעים שיתרמו יקבלו 20 מיילים על כל דולר, במקום עשרה מיילים ברכישה רגילה. כמו בדלתא, גם באמריקן איירליינס יימכרו מוצרים ורודים ממותגים תחת השם "Be Pink". בטרקליני החברה יוגשו מוצרים ורודים מיוחדים.

צוות Qantaslink עם המטוס המיוחד  (צילום: Qantas) (צילום: Qantas)
צוות Qantaslink עם המטוס המיוחד (צילום: Qantas)

וגם באוסטרליה מציינים את החודש. חברת התעופה Qantas ציידה את דייליה בתגיות ובסרטים רודים שנתפרו במקום המוזהבים שבכותפות המדים שלהם. מטוס של חברת הבת Qantaslink המבצעת טיסות פנים באוסטרליה נצבע אף הוא בוורוד, והנוסעים גם יכולים לתרום כסף למחקרי סרטן אוסטרליים בטיסותיהם או באתר מיוחד שהוקם לשם כך.

סרטים ורודים מיוחדים החליפו את הזהובים  (צילום: Qantas) (צילום: Qantas)
סרטים ורודים מיוחדים החליפו את הזהובים (צילום: Qantas)

מתגייסים להעלאת המודעות  (צילום: Qantas) (צילום: Qantas)
מתגייסים להעלאת המודעות (צילום: Qantas)

אבל מי שהקדימה את חברות התעופה הגדולות היתה חברת התעופה האמריקנית הפרטית "Wheels Up" שכבר בחודש שעבר מיתגה מטוס מנהלים מדגם King Air 350i בוורוד, ופתחה בקמפיין "Wheels Up Goes Pink" להעלאת המודעות לסרטן השד. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם מרכז חקר הסרטן של בית החולים Mount Sinai בניו יורק.

 

גם החברות הקטנות נרתמות ()
גם החברות הקטנות נרתמות

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים