שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    המוצרים שתורמים למלחמה בסרטן השד
    אוקטובר הוא חודש העלאת המודעות לסרטן השד. חברות רבות במשק נרתמו ומוכרות מוצרים שחלק מהכנסותיהם יועברו למלחמה בסרטן. סקירה

    סרטן השד היא המחלה הממארת השכיחה ביותר בעולם המערבי ובישראל בכלל. מדי שנה מאובחנות בישראל כ-4,000 נשים. אחת מכל שמונה נשים ישראליות עלולה לחלות בסרטן השד. חודש אוקטובר מוקדש בכל העולם וגם בישראל להעלאת המודעות לסרטן השד ולאבחון המוקדם.

     

    קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".

     

    בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם רשת Cofix, כשהרעיון הוא "קפה טוב מציל את הבוקר – בדיקה פשוטה מצילה חיים".

     

    במסגרת שיתוף הפעולה, כל כוסות הקפה של רשת קופיקס יוחלפו החל ממחצית חודש אוקטובר בכוסות קרטון ורודות, עליהן תוטבע הסיסמה, שתעורר מודעות ללכת ולהיבדק. בנוסף, ימכרו בכל סניפי קופיקס, מארזים מיוחדים של זוגות עוגיות גרנולה, ב-5 שקלים שהרווח ממכירתן ייתרם לאגודה למלחמה בסרטן. הפעילות המשותפת תחל ב-13 באוקטובר ותימשך עד לסוף החודש בכל סניפי רשת Cofix ברחבי הארץ.

     

     (צילום: שרבן לופו) (צילום: שרבן לופו)
    (צילום: שרבן לופו)

     

    לקמפיין עידוד המודעות גוייסו השנה מובילי דעה, שהצטלמו עם כוס הקפה הוורודה והעוגייה. בין המצטלמים: סטלה עמר, שירז טל, רוסלנה רודינה, מעיין קרת, דון לני גבאי, שלי גפני, צחי הלוי, קארין אופיר, ורד ספיבק, אסף באבו, פאולינה אלברשטיין, ריי שגב, גלית פרבר, סמדר גנזי , טלי אורן ועוד רבים.

     

     (צילום: שרבן לופו) (צילום: שרבן לופו)
    (צילום: שרבן לופו)
     

    למידע נוסף: קמפיין המודעות לסרטן השד של אסתי לאודר (BCA) מוקדש לטיפול בסרטן השד באמצעות חינוך ומחקר רפואי. בקרו ב-www.bcacampaign.com ובעמוד הפייסבוק  www.facebook.com/bcacampaign , קופיקס: http://www.cofix.co.il/ האגודה למלחמה בסרטן: http://www.cancer.org.il/ דף הפייסבוק של האגודה למלחמה בסרטן: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003980285787&fref=ts

     

    גם השנה מוצעים מוצרים ייחודיים ושיתופי פעולה להעלאת המודעות, הטיפול והמחקר בסרטן השד. 

     

    שיתוף הפעולה של ארומה ישראל עם עמותת "אחת מתשע" יתקיים בתאריכים 18-25 באוקטובר במסגרת חודש המודעות הבינ"ל לסרטן השד. במסגרת שיתוף הפעולה יתקיימו מספר פעילויות: הקרנת סרטון שהעמותה הכינה בהשתתפות בר רפאלי וגל גדות שיוקרן בכל הסניפים של "ארומה ישראל", שימוש במכסים ורודים לאייס קפה (במקום המכסים האדומים), קישוט סניפים נבחרים בבלונים ורודים, חלוקת 2,000 סרטים ורודים לעובדים בכל הסניפים, הפצת גלויות ליד הקופה בכל הסניפים. העמותה תפיק לצורך כך 3,000 גלויות.

     

    המספרה האונקולוגית בבית החולים איכילוב בראשותו של אלי כהן מייסדה, השיקה את "חושבות ורוד" - קמפיין מודעות המבקש לעודד נשים ללכת להיבדק. האמצעי: פאות ורודות לראשיהן של ידועניות. "מטרת הקמפיין היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים", אומר אלי כהן.

     

    לטובת הקמפיין נרתמו ידועניות רבות: ח"כ קסנייה סבטלובה ("המחנה הציוני") מהרטה ברוך-רון (סגנית ראש עירית תל-אביב-יפו) הזמרת ומנחת ערבי שירה בציבור - עינת שרוף, כוהנת הבישול הבריא - פליס גלזר, שחקנית התיאטרון והקולנוע - אסתי זקהיים, העיתונאית והסופרת - ליהיא לפיד, הזמרת דפנה ארמוני, פיינלסטית "האח הגדול" - אביבית בר זוהר, הזמרת שזכתה לכינויי איימי ויינהאוס הישראלית – מיכל שפירא, הדוגמניות ומנחות הטלווזיה: מורן איזנשטיין ונטלי עטיה, מאמנת הכושר ומגישת הטלווזיה - ענת הראל, המלהקת אמירה בוזגלו והעיתונאית והסופרת קארין ארד.

     

    Estee Lauder משיקה את Pink Ribbon - קולקציית מוצרים להעלאת המודעות לסרטן השד - סט שפתונים בשלושה גוונים ורודים מובילים בתיק שיקי ורוד וקרם לילה לפנים ולצוואר Resilience Lift Night Firming/ Sculpting Face and Neck Crème עם צמיד ורוד אופנתי המעוצב בהשראת חודש המודעות. המוצרים יימכרו בלעדית בסניפי רשת סופר-פארם בהם נמכרים מוצרי החברה ו-30% מההכנסות מהמכירה ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן. מחיר שפתונים 210 שקל, מחיר קרם 580 שקל ל-50 מ"ל.

    Laline משיקה לחודש זה טבעת ורודה, בשילוב הסרט הוורוד במחיר 19.90 שקל – להעלאת המודעות לסרטן השד, תחת הקונספט "אמרתי כן! והלכתי להיבדק". 50% מהמכירות באוקטובר יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע". בנוסף הרשת תאפשר ללקוחות לתרום לעמות 5 או 10 שקלים בקופות בכלל הסניפים".



     (צילום: מוטי פישביין) (צילום: מוטי פישביין)
    (צילום: מוטי פישביין)

     (צילום: מוטי פישביין) (צילום: מוטי פישביין)
    (צילום: מוטי פישביין)
       

    חברת Yossi Bitton בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות לסרטן השד בישראל. במסגרת השת"פ יוצאת הרשת במבצע – על כל קנייה של שפתון ליפקליק במחיר 88 שקלים, 20 שקלים יתרמו לטובת עמותת "אחת מתשע". המבצע תקף בכל חודש אוקטובר – חודש המודעות הבינ"ל לסרטן השד – בכל סניפי Yossi Bitton ברחבי הארץ. לפרטים נוספים: 1-800-303-313 ובאתר הבית - www.ybmakeup.com 

     (צילום: אנטון אגורוב) (צילום: אנטון אגורוב)
    (צילום: אנטון אגורוב)

     (צילום: אנטון אגורוב) (צילום: אנטון אגורוב)
    (צילום: אנטון אגורוב)

     

    אפליקציית Gett (גט טקסי לשעבר) חוברת לעמותת "אחת מתשע"   ותציע במסגרת השירות Gett Flowers המאפשר לצד שירותי המוניות הזמנת זר פרחים בלחיצת כפתור. במהלך חודש אוקטובר, בכל הזמנה של זר פרחים בשווי 99 שקל אפליקציית Gett תתרום סכום זהה לעמותת "אחת מתשע". בנוסף, אפליקציית gett תעניק שובר בשווי 50 שקל לנסיעה ראשונה לחולות שמגיעות לטיפולים כימותרפיים, במגוון מרכזים רפואיים ובתי חולים ברחבי הארץ. http://gett.com/il/  לינק להורדה .

    מותג טיפוח השיער PAUL MITCHELL בסדרת מוצרים במהדורה מוגבלת: Pink Out Loud - מכל מוצר שיימכר מהסדרה, תתרום חברת פול מיטשל 5 שקלים לאגודה למלחמה בסרטן. מחיר קיט המכיל 4 מוצרים 229 שקל. להשיג אצל מעצבי שיער מובילים במהלך חודש אוקטובר. ובטלפון מס': 03-6427577



     

      

    רשת ההלבשה התחתונה אינטימה, חוברת גם היא לאגודה למלחמה בסרטן במהלך חודש אוקטובר בשיתוף פעולה מיוחד ובו 30% מהכנסות קולקציית הספורט החדשה יועברו לאגודה למלחמה בסרטן למען הגברת המודעות לסרטן השד, תרומה למחקר וסיוע לחולות בסרטן השד.

     (צילום: יריב פיין וגיא כושי) (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
    (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
     

    aerie מותג ההלבשה התחתונה משתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע" 10% מההכנסות ממכירת הפריטים הוורודים בחנות ייתרמו לעמותה למען העלאת המודעות לאבחון מוקדם ולמען נשים חולות.

     

    מותג ההלבשה התחתונה Susa Care מציע קולקציית חזיות פרוטזה איכותיות של המותג Susa Care, לנשים המחלימות מניתוח שד. מדובר בחזיית פרוטזה המתאימה לשני צידי הגוף ומגיעה עם אחריות לשנה וחצי. מחיר 309 שקל. להשיג ברשת YOU ובחנויות נבחרות

     

    Tweezerman (טוויזרמן) - בשנת 1999 יזמה טוויזרמן פרויקט מודעות לסרטן השד (BCA) במסגרתו היא משיקה מדי שנה בחודש אוקטובר פינצטה חדשה בעיטור "הסרט הורוד" אשר 25 אחוז ממכירותיה מועברים לארגונים הפועלים להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם של סרטן השד או/ו לארגונים הפועלים למציאת תרופה. מחיר: 200 שקל, במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.

     (צילום: אלון גנון) (צילום: אלון גנון)
    (צילום: אלון גנון)
     

    אורלי - ORLY מותג הלק האמריקאי מתגייס זאת השנה החמישית ברציפות לקידום המודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת לגילוי סרטן השד והוא מציע את סדרת הלק PRETTY IN PINK הכוללת 3 גווני לק ורודים, עם משפטי סלוגן כמו: את לא לבד! – YouAreNotAlone, תהיי אמיצה! – BeBrave, לחבק! – Embrace. ש-20 אחוזים מהכנסותיה מועברות לעמותת "קאנסר-שמאנסר" cancerschmancer בבעלותה של השחקנית פראן דארשר ("סופר נני"), בעצמה החלימה ממחלת הסרטן. מחיר: 29 שקל, במכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.

     (צילום: אלון גנון) (צילום: אלון גנון)
    (צילום: אלון גנון)

     

    CND – מותג הלק האמריקאי מציע צמד לקים, האחד בגוון ורוד והשני לאפקט פנינים תחת הכיתוב Pink Wishes אשר כ-20% ממכירותיהם יופנו כתרומה לעמותת הצדקה Pink Ribbon הפועלת להעלאת המודעות למחלה ואף תומכת בחולות. 110 שקל במכוני הטיפוח.


     (צילום: אלון גנון) (צילום: אלון גנון)
    (צילום: אלון גנון)
     

     

    בחודש המודעות לסרטן השד, המותג האמריקני HALO, המשווק בישראל על ידי חברת Running Pro, בסרטי ספורט עם פטנט ייחודי בצורת פס סיליקון צהוב המונע מהזיעה לטפטף לעיניים. הסרטים יימכרו בישראל בחנות Newton (דרך העצמאות 54 יהוד – מונוסון) ובאתר האינטרנט של היבואן, כאשר על כל סרט שיימכר החברה תתרום 10 שקלים לעמותת "אחת מתשע". מחיר 89 שקל. www.runpro.co.il/halo

     

     

    חוות תקוע, המשווקת פטריות וירקות מיוחדים, מקדמת את המודעות למאבק בסרטן השד. במהלך חודש אוקטובר, ישווקו הפטריות הטריות של "חוות תקוע" במהדורה מיוחדת באריזות ורודות, עם מדבקה וסרט ורוד – סמל המאבק בסרטן השד. חלק מההכנסות יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע". מחירי הפטריות נעים בין 10-12 שקל למשקלים של 25/125/150 גרם. לפרטים נוספים: www.tekoafarms.co.il  

     

    Reebok עיצבה קולקציית אופנת ספורט שהרווחים ממנה יתרמו למלחמה בסרטן השד. הקולקציה מורכבת מפריטי אופנת ספורט לנשים. הביגוד מעוצב בשילוב סמלי המאבק הבינלאומיים כמו גוון וורוד ולולאת סרט. בנוסף, מגוון לקהל הגברים עם חולצות אימון ממותגות להגברת המודעות.  

    מותג נעלי הריצה האמריקאי ניוטון Newton Running במבצע תרומה: קונים זוג נעלי ריצה מדגם ה-Distance Distance Elite או Fate בצבע ורוד ומקבלים הנחה של 10% מערך הקניה ו-10% נוספים ייתרמו למען עמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן השד ופועלת להעלאת המודעות למחלה. מחירים בין 625-749 שקל. www.NewtonRunning.com להשיג בחנות היבואן – Newton Running בדרך העצמאות 54 יהוד-מונוסון ובאתר: www.newtonrunningisrael.co.il  לנקודות מכירה נוספות: www.runpro.co.il


     

    רשת CHARLES & KEITH בשת"פ עם עמותת "אחת מתשע" ישיקו במהלך חודש אוקטובר מהדורה מוגבלת ומצומצמת של נעלי סניקרס בעלי פלטפורמה מוגבהת, כתרומה להעלאת המודעות לסרטן השד לשנת 2015. מחיר 249.90 שקל, כאשר חלק מההכנסות מכל ייתרם ייתרם לעמותת אחת מתשע.

      

    המטוס הוורוד של דלתא איירליינס, ספינה 1821 במראה חדש לחודש המודעות לסרטן השד. המטוס יטוס לאירופה במהלך אוקטובר כחלק מהקמפיין השנתי של החברה לתמיכה בתוכניות המחקר הבינלאומי.

     

     

    עוד בנושא - חנות מיוחדת המוכרת מוצרים לחולות בסרטן השד:

     

    צילום: יוגב אטיאס, ניצן דרור וניר כהן

    צילום: יוגב אטיאס, ניצן דרור וניר כהן

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     


    פורסם לראשונה 12/10/2015 16:32

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    צילום: מוטי פישביין
    חודש המודעות לסרטן השד
    צילום: מוטי פישביין
    מומלצים