שתף קטע נבחר

מחסני חשמל משיקה קמפיין ב-3 מיליון שקל

הקומיקאי אלי פיניש יסביר בצורה הומוריסטית חסרונות בעת הזמנת מוצר דרך אתר סחר מחו"ל וכיצד החיסרון הזה הוא למעשה יתרון בעת הזמנה האתר החדש של מחסני חשמל. צפו בקמפיין

הקומיקאי אלי פיניש נבחר להוביל את הקמפיין החדש של רשת מחסני חשמל לתחום הסחר האלקטרוני והוא ישמש כפרזנטור של החברה. הקמפיין החדש הוערך בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים. עד כה נמנעה הרשת מלעשות שימוש בפרזנטורים והתבססה בעיקר על מודעות אינפורמטיביות במדיה. 

 

צפו:

 

פיניש, נמנה עם נבחרת העילית של ארץ נהדרת ולצד זה ידוע כחובב ריגושים ואתגרים, בתוך כך נדרש פיניש במסגרת הקמפיין להציג דמות קיצונית שחיה על הקצה וניזונה מהריגושים שנלווים להזמנת מוצרים מאתרי סחר בינלאומיים.

 

בכל אחד משלושת הסרטונים שיופקו יציג פיניש בצורה הומוריסטית חיסרון אחר בעת הזמנת מוצר דרך אתר סחר מחו"ל וכיצד החיסרון הזה הוא למעשה יתרון בעת הזמנת דרך אתר הסחר החדש של מחסני חשמל תחת הסלוגן "אתר עם כתובת".

  

לדברי זאבי קלימי, מנכ"ל אלקטרה שבבעלותה רשת מחסני חשמל: "אנו שמחים על בחירתו של אלי פיניש לקמפיין החדש של מחסני חשמל. אלי הוא שחקן מוכשר, כובש, בעל כריזמה, המקרין אמינות וכמובן נראה מצוין על המסך. אישיותו של אלי הולמת את המסרים שאנו מעוניינים להעביר לציבור ואין מתאים ממנו להוביל את האסטרטגיה של מחסני חשמל". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: ורד אדיר
הפרזנטור החדש
צילום: ורד אדיר
מומלצים