שתף קטע נבחר

רוצים למכור ברשת? ישראכרט מציעה שירות חדש

ישראכרט משיקה שירות חדש המספק פתרון נוח לעסקים קטנים ועצמאים המעוניינים להקים אתר מכירות באינטרנט. המחיר: מ-490 שקל בחודש, ללא התחייבות. על פי נתוני משרד הכלכלה, כמעט ל-50% מהעסקים בישראל יש אתר אינטרנט, אך רק אצל 2% האתר משמש גם כחנות

שירות חדש שמציעה ישראכרט עשוי להפוך את המכירה ברשת לנגישה יותר עבור יזמים ועסקים קטנים, שעד כה נרתעו מלעשות זאת. חברת כרטיסי האשראי משיקה פתרון לכל הפרוצדורה הקשורה בהקמת אתר, תהליך המכירה הסליקה והמשלוח, תחת המיזם החדשני "החנות האינטרנטית שלי".

 

  • חודש הקניות? גם חברות כרטיסי האשראי חוגגות

 

בסכום של החל מ-490 שקל בחודש מציעה ישראכרט חבילת שירות הכוללת את כל הכלים להקמת חנות אינטרנטית בצורה קלה ופשוטה, מערכת לניהול ספקים, ניהול משלוחים ומוקד תמיכה 24/7, ללא התחייבות וללא עלות הקמה. בנוסף תאפשר החברה 14 יום של התנסות חינם בשירות החדש.

 

המטרה מבחינת ישראכרט, בניהולו של רונן שטיין, היא לאפשר לעצמאים, יזמים ובעלי עסקים קטנים, להיכנס לתחום המכירות באינטרנט, צעד שעד כה חששו ממנו, בין הייתר בשל צורך להתנהל מול מספר ספקי שירות (הקמת אתר, תמיכה טכנית, ניהול משלוחים, אבטחת תשלומים ועוד) מחיר גבוה, ופרוצדורה מורכבת.

 

בישראכרט מדגישים כי המחיר עבור חבילת השירות הוא מחיר שוק ואף פחות מכך, והחברה למעשה אינה עוסקת בתחומים אלו ואינה מרוויחה מכך, אלא התקשרה עם ספקי שירות שונים כדי לבנות את המוצר החדש.

 

הרווח של ישראכרט הוא מעמלת הסליקה על המכירות של בית העסק, וזו תעמוד על 2.3% מכל עסקת רכישה באתר. בחברה מודים כי אמנם מדובר במחיר מעט גבוה בהשוואה לעמלת סליקה רגילה, אך מדגישים עם זאת כי המודל בנוי כך שהעסק אינו נדרש לרכוש מסוף או לשלם עליו בנפרד כפי שנהוג במקומות רבים (סכום של כמה מאות שקלים) וכן העסק נדרש לשלם רק על עסקאות שבוצעו בפועל ("לא סלקת לא שילמת").

 

בחברה מציעים 3 מסלולי שירות לעסקים – מהבסיסי, המיועד בעיקר לעסקים בתחילת דרכם ועד מסלול מורחב לעסק גדול יותר עם תג מחיר של 990 שקל בחודש ועד 1,990 שקל בחודש. השוני בין החבילות הוא בתוספת של שירותים הכוללים בין הייתר את מספר המוצרים הנמכרים בחנות (מ-500 ועד 5,000), תוספת חבילת שיווק, התאמה למובייל, קידום בגוגל וברשתות החברתיות ועוד.

רונן שטיין, מנכ"ל ישראכרט (צילום: סיון פרג) (צילום: סיון פרג)
רונן שטיין, מנכ"ל ישראכרט(צילום: סיון פרג)
 

 

עד כמה הציבור הישראלי רוכש באינטרנט? 

מגמת הקניות באתרי סחר בקרב הישראלים נמצאת בצמיחה מתמדת. בשנה שחלפה כ- 80% מהצרכנים בישראל ערכו קניות ברשת אך כ- 80% מהקניות נעשות דווקא באתרים מחו"ל (בעיקר ב- Aliexpress, next ,אמזון ו- e bay).

 

"הצרכן הישראלי אימץ את המסחר האינטרנטי אך מנגד ההיצע של אתרי סחר בישראל עדיין נמוך יחסית לעולם", אומר רונן שטיין מנכ"ל ישראכרט. "אמנם בשנים האחרונות ישנה מגמת שיפור באתרי הסחר הישראלים אך עדיין האתרים בחו"ל נהנים מיתרון בחוויית המשתמש, בתמחור, בהיצע ועוד. אין לנו ספק כי העסקים אשר יאמצו את הפתרון של ישראכרט יגלו שמדובר במנוף רב עוצמה להגדלת הפעילות העסקית".

 

לפי דוח משרד הכלכלה ל-45% מהעסקים יש אתר יעודי אבל רק 4% משתמשים בו כאתר סחר הכולל אפשרות לקניה ותשלום, כלומר פחות מ- 2% מכלל העסקים בישראל מפעילים אתר המשמש כחנות לכל דבר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים