שתף קטע נבחר

הצצה נדירה: כך בונים מטוס בואינג 777

46 יום, 35 אלף עובדים, 65 מטרים של כנפיים, 215 קילומטרים של כבלים ו-3 מיליון חלקים: חברת התעופה SWISS מצטיידת במטוסי בואינג 777 ומאפשרת הצצה מיוחדת אל מפעל ההרכבה בסיאטל, שהוא גם המבנה הגדול בעולם. צפו

חברת התעופה השווייצרית SWISS תתחדש בקרוב בתשעה מטוסים מדגם בואינג 777 - שמונה מטוסי נוסעים ועוד מטוס מטען אחד, שבעתיד הקרוב יחליפו את מטוסי האיירבוס A340 של החברה. לקראת כניסתם לשירות, מאפשרת החברה הצצה מיוחדת אל מפעל בואינג בסיאטל, המבנה הגדול בעולם, בו הולכת ונשלמת הרכבת המטוסים.
 (צילום: SWISS) (צילום: SWISS)
(צילום: SWISS)
את הסיור המודרך סביב המטוסים ומכונות הענק הבונות אותם, עורך בסרטון איוון זאבו, מנהל הכניסה לשירות של מטוסי ה-777 של החברה. בין היתר מוסבר בסרטון כי אל מטוס הענק שאורכו 74 מטרים, מוכנסים 215 קילומטרים של כבלים, ובסך הכל מורכב המטוס מ-3 מיליון חלקים שיהפכו בסופו של דבר לספינת הדגל האווירית החדשה של החברה.
 (צילום: SWISS) (צילום: SWISS)
(צילום: SWISS)
בתצורה הסופית כפי שהזמינה SWISS את המטוסים, הם יכילו 340 מושבים בסך הכל, בשלוש מחלקות: שמונה במחלקה הראשונה שתכלול סוויטות פרטיות עם מסכי טלוויזיה בגודל 32 אינץ', 62 מושבים במחלקת העסקים (עם מיטות שטוחות באורך שני מטרים) ו-270 מושבים במחלקת התיירים. המטוסים החדשים שישמשו את החברה בטיסותיה לאסיה, דרום אמריקה וצפון אמריקה, יצויידו גם באינטרנט אלחוטי.
 (צילום: SWISS) (צילום: SWISS)
(צילום: SWISS)
לדברי מנכ"ל SWISS, הארי הומייסטר, המטוסים החדשים שיהיו גם חסכוניים בדלק ויגרמו לפחות זיהום אוויר, יהיו "אבן דרך בחווייה עבור נוסעי החברה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: SWISS
בבנייה. בואינג 777
צילום: SWISS
מומלצים