שתף קטע נבחר

האמת מאחורי הריב של דומינוס פיצה וקליק

מה עומד מאחורי הריב התקשורתי בין "דומינוס פיצה" לשוקולד "קליק", ומה יצא לנו מזה?

המהלך התקשורתי לקידום שיתוף פעולה בין "דומינוס פיצה" לשוקולד "קליק" של יוניליוור החל אתמול, עם עליית "סרטון החטיפה".

 

 

כתבות נוספות בערוץ המדיה 

 

בסרטון נראה הפרזנטור של דומינו'ס פיצה, מאור כהן, כשהוא נחטף ע"י צוות קליק - בגלל שימוש שעושים דומינו'ס פיצה במילה קליק ללא הסכמה. מדובר בקמפיין One click Pizza בהובלת רז מסינג, סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום של קליק, "גרייט דיגיטאל".

 

 

 

 (מקור: יח"צ) (מקור: יח
(מקור: יח"צ)

בתגובה לדרישות החוטפים, יעלה היום לרשת סרטון בכיכוב סמנכ"ל השיווק האמיתי של דומינו'ס פיצה, עידו פרידמן, עם המסר: "על דומינו'ס פיצה לא מאיימים". בסיום כמה ימים, בהם המותגים ימשיכו המותגים להתנצח ביניהם ברשת, תושג פשרה - במסגרתה עם כל משלוח של פיצה, יגיע גם קליק אצבעות וקליק קראנצ'. על המהלך הפרסומי-שיווקי אחראים הילה שאול, מנהלת שיווק דומינו'ס פיצה, לורה קרן, מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל, וחגית מנדס, מנהלת קטגורית השוקולד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים