שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הכי מטוקבקות
      לראשונה, כניסה לאפליקציה הבנקאית בזיהוי קולי
      כניסה לאפליקציית חשבון הבנק בזיהוי קולי בלבד – בלי סיסמה, מערכת לניהול הנתונים הפיננסיים של הלקוח ושירות משלוח מט"ח עד הבית - חדש על המדף הפיננסי

      כניסה בזיהוי קולי

      בנק הפועלים משיק חידוש טכנולוגי ייחודי במערכת הבנקאית: אפשרות כניסה לחשבון המשתמש באפליקציה באמצעות זיהוי קולי בלבד.

       

      לקוח הבנק יכול להיכנס לאפליקציה ולבצע מגוון פעולות, בלי צורך לזכור סיסמה. כך לדוגמה, לקוח יכול להיכנס לאפליקציית ניהול החשבון עם זיהוי קולי בלבד, ולמשוך באמצעות האפליקציה מזומן מהבנקט ללא כרטיס.

       

      לאחר זיהוי קולו של הלקוח באפליקציה, הוא יכול לקבל מידע ולבצע כל פעולה: העברות, אשראי, משיכת כסף בבנקט, ולמעשה כל פעולה שהאפליקציה מאפשרת.

       

      חידוש זה מתווסף לשירות קיים המאפשר זיהוי קולי בשירותי "פועלים בטלפון", כך שלקוחות המתקשרים למוקד הטלפוני של הבנק יכולים להזדהות ללא צורך בהקלדת סיסמה.

       

      בדיקה שערך בנק הפועלים מעלה כי 70% מהלקוחות שכחו לפחות פעם אחת את הסיסמא לאתר או לאפליקציה. 24% רושמים את הסיסמא משום שהם לא זוכרים אותה בעל פה ו- 40% מהלקוחות לא פועלים באתר או באפליקציות בגלל חשש של אבטחת מידע.

       

      בבנק מציינים כי אמצעי הזיהוי החדש עושה שימוש בטכנולוגיה של מידע ביומטרי ומבטיח שמירה מלאה על סודיות המידע הפיננסי. אמצעי הזיהוי הזה מצטרף לאפשרות של כניסה לאפליקציה באמצעות זיהוי ביומטרי בטביעת אצבע (קיים במכשירי אייפון 5S ומעלה), שהושק על ידי בנק הפועלים בסוף 2015.

       

      יש לציין כי זיהוי קולי מסוג זה הושק לראשונה בשבוע שעבר, גם על ידי בנק HSBC בבריטניה.

       

      בקרוב: מערכת חכמה להתנהלות נבונה

      מנכ"ל אתר השוואת מחירי הביטוח Wobi, שרון גילר, הציג השבוע בכנס הפיקוח על הבנקים, את האפליקציה החכמה לניהול חשבונות הבנק וכרטיסי האשראי של הלקוח.

       

      האפליקציה, שתשיק החברה בקרוב, תאפשר ללקוח לרכז ולראות את כל הנתונים הבנקאיים שלו במקום אחד, גם אם יש לו יותר מחשבון בנק אחד, כולל כרטיסי האשראי הבנקאיים והחוץ בנקאיים שלו, כך שהמידע ירוכז עבורו בפשטות, במהירות ובשקיפות.

       

      לאחר תקופה בה “תלמד” המערכת את ההוצאות החודשיות הקבועות של הלקוח, יקבל הלקוח השוואות לגבי מצבו מבחינת ההוצאות הבנקאיות, ובנוסף, יוכל לקבל התראות על כל הוצאה חריגה בחשבון, כגון חשבון סלולר גבוה מהרגיל. המערכת נמצאת עתה בשלבי הפיתוח האחרונים והיא עתידה להיות מושקת בחודשים הקרובים.

       

      שירות חדש בהמרת מט"ח

      חברת CHANGEME העוסקת במהמרות מט"ח, השיקה השבוע שירות המאפשר החלפת מט"ח בטווח של עד כ-4 שעות עד הבית. שליחות חינם תינתן בהמרות בסכום שמעל 3,400 שקל, או בסכומים נמוכים מכך - בעלות של 25 שקל.

       

      החברה מאפשרת הזמנת מט"ח באתר או בטלפון, תשלום בכרטיס אשראי עם אפשרות לפריסת תשלום ושירות BUYBACK כך שבמידה ולקוח קנה מט"ח ולא השתמש בכל הכסף, יוכל למכור אותו חזרה באותו שער שבו קנה אותו. השירות ניתן עד 25% מהסכום שנרכש או עד 2,500 שקל – הנמוך מביניהם.

       

      הוזלה קלה בעמלה

      בעקבות השימוש ההולך וגובר במכשירים לשירות עצמי לצורך ביצוע פעולות בנקאיות, לצד סגירת חלק ממתחמי הטלרים בסניפים, בנק לאומי לא יגבה עמלה כפולה על משיכת מזומנים שנעשתה באותו יום.

       

      הבנק יגבה מלקוחות אשר יבצעו מספר משיכות מזומן בכספומטים של הבנק במהלך יום עסקים אחד - עמלת פעולה בערוץ ישיר אחת בלבד. המהלך תקף גם עבור הפקדות מזומן בכספומטים של לאומי במהלך יום עסקים אחד.

       

      סדרת פעילויות בסניפי הבנק

      מזרחי-טפחות משיק שנה רביעית לפרויקט הקהילתי של "נפגשים במזרחי טפחות", סדרת פעילויות המתקיימות בסניפי הבנק ברחבי הארץ ופתוחות לקהל הרחב - בחינם.

       

      השנה מתרחב הפרויקט והוא מוסיף שורה של מרצים חדשים בהם אשכול נבו, ישראל אהרוני, מיקי חיימוביץ' ועוד. במסגרת יום האישה הבינלאומי, המתקיים החודש, במהלך החודש הקרוב המרצות תהיינה נשים מובילות שיספרו את סיפורן האישי לקהל.

       

      לפנייה לכתב/ת
       תגובה חדשה
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
      מומלצים