שתף קטע נבחר

יולו ואנגוס של שופרסל זכו במוצר השנה

בטקס מוצר השנה 2016 הוכרזו גם החברות החדשניות של השנה: יוניליוור ושופרסל. אילו עוד מוצרים זכו בפרסים?

פרסי מוצר השנה מוענקים ב-36 מדינות ברחבי העולם ומוענקים גם בישראל כבר 11 שנה. השבוע בטקס השנתי בתל אביב הוכרזו מוצרי השנה בישראל לשנת 2016 כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר הצרכנים המקיף מסוגו בישראל שערך מכון המחקר קנטאר מדיה (עם יותר מ-2,000 צרכנים משתתפים) במתכונת בחירה זהה למתכונת הנערכת בכל העולם.

 

בטקס השנתי במוזיאון תל אביב לאומנות בו השתתפו 550 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי השיווק של היצרנים הגדולים בישראל ביחד עם מנכ"לים של הקמעונאים המובילים, אנשי אקדמיה ובכירי המשק והכלכלה, הוכרזו הזוכים.

 

בין המוצרים הזוכים לשנת 2016 - נֹעם - גבינות צהובות מ-100% רכיבים טבעיים, מילקי קייק, מעדן YOLO תנובה, WOBI - סטטוס פנסיוני, בשר אנגוס טרי של שופרסל, ספריי תחליב גוף וזלין, לוריאל פריז אלביב 6 שמנים מופלאים, מברשת החלקת השיער דפני, טלוויזיות עם מסך קעור של סמסונג.

 

השנה, חלקו בתואר "החברה החדשנית של השנה", שהיא החברה שזכתה במספר הפרסים הרב ביותר, שתי חברות: יוניליוור ושופרסל, שזכו ב-6 פרסים כל אחת.

 

"פרסי מוצר השנה מהווים כיום את הפרס היוקרתי והנחשב ביותר בעולם בתחום החדשנות של מוצרים ושירותים בייחוד משום שמי שבוחר את הזוכים הם הצרכנים", אומרת אתי עמיעד, מנכ"ל פרסי מוצר השנה בישראל: "שלושת הפרמטרים לפיהם מוכתר מוצר השנה בקטגוריה הם חדשנות (25%), אטרקטיביות (25%) ושביעות רצון משימוש בפועל (50%). אחת התופעות הבולטות השנה היא כמות ההגשות הגבוהה מאד לתחרות שמעידה שישראל היא "מעצמת חדשנות" שמושקים בה אלפי מוצרים ושירותים חדשים בכל שנה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים