שתף קטע נבחר

סטארט-אפ: קבוצות רכישה לקניות ברשת

קניות ברשת היא תופעה שנפוצה היום לא רק בקרב מכורי טכנולוגיה או קניות. "שופיז" היא פלטפורמת קניות ברשת שמרכזת קבוצות רכישה, על מנת שתקבלו את המחיר הזול ביותר. סטארט up היא תוכנית חדשה, שתביא לכם את כל המיזמים והחידושים שכדאי לכם להכיר

 

 

מנכ"ל שופיז, גלעד ברובינסקי הגיע לאולפן ynet להציג את יתרונות החברה לקניות ברשת: "קבוצות הרכישה באינטרנט מתחזקות בזכות הרשתות החברתיות. אם פעם היו מתארגנים כקבוצה לרכוש דברים גדולים כמו דירה או מכונית, היום בשניות בודדות ניתן להתארגן על מנת לקנות דברים קטנים - ובזול".

 

איך בעצם מצטרפות החנויות ואיתן מי שמעוניין לרכוש מהן? ברונבינסקי מסביר: "כל חנות יכולה להרשם אצלנו, זה לוקח בדיוק שלוש שניות והיא מציעה הצעה

 מדורגת מחיר, זאת אומרת היא מציעה מדרגת מחיר, ככל שקונים ממנה יותר, היא מורידה במחיר של מוצר בודד. הלקוח יודע בדיוק מה מחיר המוצר ומה מספר הלקוחות הנדרש לביצוע העסקה. בא לקוח ורואה הצעה עם מוצר שמוצא חן בעיניו, במחיר אטרקטיבי ומצטרף להצעה. או שהוא מחכה שיצטרפו עוד לקוחות להצעה כדי שמדרגת המחיר תושלם, או שהוא משתף בעצמו ומביא את הלקוחות החסרים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
טובים הכמה מן האחד
צילום מסך
מומלצים