שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    למה כדאי לכם לקרוא ספר דיגיטלי
    את מסע השיווק מסיימים צוות חנות הספרים הדיגיטליים, עברית, עם תוצרים ייחודים ומרשימים של הסטודנטים מהבצפר של חברות הפרסום. גיא בן נון, מנהל עברית - ספרים דיגיטליים, סיפר לנו כיצד מתגברים על הרגלי הקריאה המסורתיים, צפו בראיון
    בחלק הראשון של התהליך פגשו הסטודנטים את הלקוח, עברית, כשהם מתמודדים עם בריפים של הלקוח בזמן אמת. הממצאים בשלב זה, הראו כי קריאת ספר עבור ישראלים רבים היא פעולה טקסית, שדורשת זמן וכי היעדר תחושת הדף ביד מאבדת מן החוויה המוכרת. לבסוף, הסטודנטים הולידו ארבע אסטרטגיות שיווק שונות, שהועברו לאנשי הקריאייטיב. הסטודנטים ממסלול הארטדרייקשין הוציאו לפועל את אסטרטגיות השיווק של הפלנרים, ויחד הפיקו תוצרי שיווק מרשימים לעברית - ספרים דיגיטליים, תראו בעצמכם:

     

     

    פשוט לקרוא יותר, עברית.

    אסטרטגיה: יהונתן סעדה, ימית בן עמרה,אילן חייטס, אייל אביטן ותומי דנביץ'

    ארט: אלון אבני ועלאא שרקייה

     

     

    דבר הצוות: "בהתאם לבריף שקיבלנו 'פשוט לקרוא בכל זמן ובכל מקום' התמקדנו במילה 'פשוט'. התחלנו בחיפוש סיטואציות שבהן נוהגים לקרוא מחוץ לבית ועל מנת לשלב הומור במסר שלנו, החלטנו לבחון את המצבים שבהם לא נוח ואפילו מציק לקרוא ספר קשיח. לבסוף הגענו לתובנה שקיימים מצבים רבים בהם הקורא מתעקש להמשיך לקרוא בחשיכה ובאירוניה מסוימת, עושה שימוש בנייד להאיר את הדף - וכך הבנו שזה הכיוון שלנו".

     

    פשוט לקרוא יותר, עברית.

    אסטרטגיה: יהונתן סעדה, ימית בן עמרה,אילן חייטס, אייל אביטן ותומי דנביץ'

    ארט: דקלה המבורגר וניר סולומון

     

     

    דבר הצוות: "קיבלנו בריף שבו ביקשו מאיתנו להציג את את האהבה לקריאה, את האהבה לקריאה בכל זמן ובמקום בו נמצאים ולא רק קריאה על ערסל, ספסל או על המיטה. חשבנו הרבה והחלטנו להציג מצבים בו אנו קוראים כל מיני טקסטים לא רלוונטיים ולא כל כך מעניינים רק כדי להעביר זמן. במצב הזה מצאנו שספרים דיגיטליים יכולים להוות תחליף. כך החלטנו לשים את האפליקציה על קורנפלקס, כתוביות של סרט ועוד סיטואציות יומיומיות".

     

    צילום: ליאור פז

    צילום: ליאור פז

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    תנו לילדים שלכם את "עברית" כי בדיגיטל הם קוראים יותר

    אסטרטגיה: צליל קידרון, אודליה איינבינדר, ניר רז, תום אביבי ויעקב בולאג

    ארט: טל בניש ונועה טל

     

     

    דבר הצוות: "הרעיון היה לחבר בין עולם הדיגיטל שהפך לחלק בלתי נפרד מחיי השגרה שלנו לשפה העברית. בחרנו את שפת הוואטסאפ, מתוך הנחה שעבור רובנו היא השפה היומיומית. תקרא בדרך שאתה מכיר- זה המסר שלנו, החלטנו להציג שמות של רבי מכר באמצעות אימוג'י וכך למשוך את תשומת הלב של בני הנוער. בין הספרים הידועים שהצגנו: לאכול להתפלל לאהוב, הארי פוטר והשטן לובשת פראדה.

     

    קריאת ספרים בגיל צעיר תורמת לפיתוח אינטליגנציה רגשית ,חוש שיפוטי ומצפון. הפרויקט הזה הזכיר לנו איך אהבנו לקרוא ספרים בילדות וכמה היינו רוצים שהילדים של היום לא יפספסו את החוויה. אלו הסיבות בגינן בחרנו בקמפיין שיווקי שמדבר על תוכן איכותי לצעירים, שיהיו המבוגרים של מחר יום אחד".

     

    אני שולט בתוכן שאני מכניס לחיים שלי:

    אסטרטגיה: רן נאה, ליאור עפרון, חיים לוי, נעה יצחק ועומרי שורץ

    ארט: יעל קלווין וערן חן

     

     

    דבר הצוות: "נקודת המוצא שלנו הייתה כי אנשים נשפטים על פי המראה החיצוני שלהם ואולי יש מקום לשבירת הסטיגמה. בחרנו במגוון סטריאוטיפים שמדברים לכל הגילאים, למשל מבוגרים מסתכלים על התמונה הזאת כמייצגת את 'הנוער של היום' וצעירים רואים דמויות שהם יכולים להזדהות איתה".

     

    אני שולט בתוכן שאני מכניס לחיים שלי

    אסטרטגיה: רן נאה ,ליאור עפרון ,חיים לוי, נעה יצחק ועומרי שורץ

    ארט: יעל קלווין וערן חן

     

     

    דבר הצוות: "לאחר שביצענו סיעור מוחות, הגענו למסקנה כי אנשים מתייחסים לסמארטפון שלהם כאמצעי לתקשר עם העולם, רצינו מאוד לשנות להם את התפיסה. במיצג רואים מרחוק בבירור כי מדובר באייפון ומקרוב לפתע מבינים כי מדובר בספר שהפך לאייפון ולא ההיפך".

     

    ההזדמנות שלך לממש את התשוקה לקריאה בכל רגע

    אסטרטגיה: חנית שפירא, ציון דהן, ניב פרחי ודן זייגרמן

    ארט: עמרי שפרן ושירלי גדג' ספיר

     

     

    דבר הצוות: "אחד הממצאים בשלב בניית האסטרטגיה הצביע על כך שישראלים מייחסים לקריאה מעמד מיוחד, שדורש טקסיות מסוימת. הבחור שעומד בתחנת האוטובוס, שמאחוריו פרסומות לחופשה אטרקטיבית, למעשה מבצע פעולה שגרתית תוך ניצול הזמן לקריאה בספר דיגיטלי. חשבנו איך להעביר את המסר כי קריאה לא צריכה להיות טקסית, אלא משהו מושרש בשגרת היום, משהו זמין כל עת".

     

    ההזדמנות שלך לממש את התשוקה לקריאה בכל רגע

    אסטרטגיה: חנית שפירא, ציון דהן, ניב פרחי ודן זייגרמן

    ארט: עמרי שפרן ושירלי גדג' ספיר

     

     

    דבר הצוות: "במבט ראשוני, אנחנו מרגישים כי משהו לא בסדר עם הזוג שנוסע באוטובוס יחד. לכאורה הבחור לא מתייחס לחברתו כראוי, מפני שהוא מתעסק בטלפון שלו ולא נותן לה יחס, אך הסלוגן שלנו מוביל לתובנה כי הוא קורא ספר בטלפון. ההזדמנות לקרוא ספר בכל רגע, גם כאשר אנחנו נוסעים באוטובוס וגם כאשר מישהו יושב לידנו".

     

    פשוט לקרוא יותר, עברית

    אסטרטגיה: יהונתן סעדה, ימית בן עמרה,אילן חייטס, אייל אביטן ותומי דנביץ'

    ארט: לאה אלקיים ודניאל רוט

     

    דבר הצוות: "הפרסומת שלנו מציעה לקהל הקוראים שלה לממש את התשוקה שלהם ולקרוא ספרים להנאתם בנייד בכל זמן ובכל מקום שיתאפשר להם. בחרנו סיטואציות שבהן הגיבורים של הפרסומת לא ידעו לשים את הגבול ולהניח את הספר בצד ובגלל זה קרתה להם פאדיחה לא נעימה. הפרסומת שלנו מציעה למעשה לקוראי האפליקציה לקרוא ב"עברית" והרבה! בכל זמן שיתאפשר ובכל מקום".

     

     

    אני שולט בתוכן שאני מכניס לחיים שלי

    אסטרטגיה: רן נאה, ליאור עפרון, חיים לוי, נעה יצחק ועומרי שורץ

    ארט: נועה טל וטל בניש

     

    דבר הצוות: "הרעיון מאחורי המיצג שלנו היה לשים מראה לצרכני התוכן הדיגיטלי, שבה אנשים יבינו את כמות התוכן שהם צורכים בסלולרי ועל מה הם מבזבזים את הסוללה מידי יום. חשבנו שזאת דרך מוצלחת להמחיש שבמקום לצרוך תוכן איכותי, אנחנו מבזבזים זמן על שטויות. לכן יש חשיבות לשליטה בתוכן שאנו מכניסים לחיינו".

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים