שתף קטע נבחר

"היו כאלה שאמרו שלא ייקנו יותר במשביר"

הפרסומת בערבית של המשביר לצרכן, ששודרה בגמר היורו, ממשיכה לעורר עניין. אירחנו באולפן ynet את סמנכ"לית השיווק של הרשת שסיפקה את הסיבות למהלך. "למגזר הערבי יש כוח עצום"

הפרסומת בערבית של המשביר לצרכן עדיין מעוררת עניין. יומיים לאחר ששודרה בגמר היורו, אירחנו באולפן ynet את סמנכ"לית השיווק של המשביר365 סיגל כהן, כדי לברר האם הפרסומת משפיעה על תזרים החברה וכיצד מגיב הציבור למהלך. צפו בראיון

 

כתבות נוספות בערוץ הכלכלה

 

 

"למגזר הערבי יש כוח קנייה עצום, הוא מהווה 10% מכלל כוח הקניה שלנו. בדקנו וראינו שבתקופה זו, עונת החתונות, נעשה ריכוז קניות גדול לחג ובכלל - ומי כמו המשביר לצרכן שכולל בתוכו את כל המחלוקות והמגוון שנמצא בו מתאים לאותו קהל היעד", אומרת כהן.

 

נזכיר כי המשביר 365 השיקה קמפיין למגזר הערבי המזמין קונים לרכוש ברשת ב-10,000 שקלים ומעלה, ובתמורה לקבל זוג כרטיסי טיסה לטורקיה. כהן אומרת כי "אנשים אכן עושים את זה. ראינו שסביבות 18 אלף איש מתחתנים במהלך השנה במגזר הערבי, אז למה שלא יבואו אלינו?!"

 

העובדה שהפרסומת מופיעה רק בערבית, שוב מייצרת איזשהו בידול באוכלוסיה

כהן מסבירה כי "הפרסומת לא מופיעה רק בערבית, היו כתוביות בעברית. וכן, הרבה צפו במשחק (גמר טורניר היורו בכדורגל א"ש), ורצינו לפנות לכמה שיותר. מכיוון שבמגזר הערבי  יש צמצום של ערוצי מדיה, ומאחר ואנחנו יוצאים במהלך כל כך גדול בהרבה כסף, רצינו להגיע לחשיפה כמה שיותר גדולה".

 

"תמיד יהיו אנשים שלא יקנו במשביר. אבל לצד אלה היו גם המון פידבקים, מחמאות ותגובות מדהימות שמחממות את הלב", אומרת כהן ומוסיפה ש"המהלך לא אמור למצב, אלא להכניס עוד לקוחות בקרב המגזר. הרעיון היה שיש שם כוח קנייה גדול ופוטנציאלי שלא דיברנו איתו מספיק."

 

האם ישנם סניפים בערי המגזר?

"יש בנצרת, נצרת עילית, הדר בחיפה והקריון. באום אל פאחם אין סניף של המשביר, אבל כן ישנו סניף של ניו פארם, רשת נוספת בקבוצה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים