שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מזראטי לבנטה בישראל - החל מ-610 אלף שקל
    רכב הפנאי הראשון של מזראטי הושק היום בישראל עם תג-מחיר שמתחיל ב-610 אלף שקל, המציב אותו מול מתחרים גרמניים כמו ב.מ.וו X6 ומרצדס GLE קופה. כל 30 היחידות שהגיעו השנה, נמכרו
    אוטו איטליה, יבואנית מזראטי לישראל, השיקה היום (א') את הלבנטה, רכב פנאי ראשון של היצרנית האיטלקית. תג המחיר מתחיל ב-610 אלף שקלים. מהיבואנית נמסר כי כל 30 היחידות שהגיעו לארץ כבר נמכרו, ולכן מעריכים שם כי הלבנטה יאפשר למזראטי לפנות לקהל לקוחות רחב מבעבר ולחצות את רף 100 היחידות בשנה.

     

    צפו בראיון ונהיגה ראשונה

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:


    תג המחיר של הלבנטה ומידותיו (300.4 ס"מ בסיס גלגלים), ממקמים אותו ישירות מול מתחרים גרמניים כמו ב.מ.וו X6 ומרצדס GLE קופה. כל המנועים הם בתצורת V6 ובנפח 3.0 ליטר; צמד טווין-טורבו בנזין המפיקים 350 או 430 כ"ס בגרסת S הבכירה, וטורבו-דיזל מפיק 275 כ"ס.

    כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה עם העדפה לציר האחורי, המעבירה (דרך מצמד רב-דיסקי) את הכוח לפנים במצבי החלקה. התאוצה ל-100 קמ"ש נעה בין 5.2 שניות בגרסת S, ל-6 שניות בבנזין הרגיל ו-6.9 שניות בדיזל. מערך המתלים מגיע כסטנדרט עם כריות אוויר המאפשרות הגבהה למרווח גחון מרבי של 24.8 ס"מ.

    גרסת הבסיס של הלבנטה (610 אלף שקל לדיזל, 625 אלף שקל לבנזין) מציעה אבזור מרשים הכולל בין היתר מסך מגע בגודל "8.4, ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות לנהג, חלון שמש, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי "19 קלים. כמו-כן מוצעות מערכות בטיחות מתקדמות כמו התראה על אי שמירת מרחק, סטייה מנתיב ועצמים בשטחים מתים, בלימה אוטונומית במצבי חירום ובקרת שיוט אדפטיבית עם סיוע בנהיגת-זחילה בפקקים.

    גרסת S הבכירה (ב-865 אלף שקל) מוסיפה מושבי ספורט תומכים מלפנים, מצלמות היקפיות ומערכת שמע של הרמן קרדון עם 14 רמקולים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים