שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    אלפא ג'ולייה בישראל - החל מ-250 אלף שקל

    לאחר היעדרות של חמש שנים, חוזרת אלפא לקטגוריית הסדאן ולפלטפורמת הנעה אחורית, עם הג'וליה שתתמודד מול ב.מ.וו סדרה 3. תג המחיר - החל מרבע מיליון

    סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו, משיקה בישראל את הג'וליה עם תג-מחיר שיתחיל ב-250 אלף שקלים לגרסת הבסיס, ויגיע ל-700 אלף שקלים בגרסה הבכירה. מדובר באחת המכוניות החשובות ביותר עבור היצרנית האיטלקית, שמחזירה אותה אחרי חמש שנים לקטגוריית הסדאן פרימיום, ממנה נעדרה מאז הפסקת ייצור ה-159. הג'וליה היא גם דגם ראשון בייצור סדרתי המבוסס על פלטפורמת הנעה אחורית, מאז ה-75 של אמצע שנות ה-80.


     

    הג'וליה מתבססת על פלטפורמה חדשה עם מערך מיתלים (עצמות עצה כפולות מלפנים, רב-חיבורי מאחור) עשוי מאלומיניום, שמטרתו להפחית את המשקל הבלתי מוקפץ. חלוקת משקל עומדת על 50/50 בין הציר הקדמי לאחורי ובסיס גלגלים נמתח לאורך 282 ס"מ (ס"מ יותר מב.מ.וו סדרה 3). היצע המנועים כולל 2.0 ליטר טורבו בשתי רמות הספק - 200 כ"ס והנעה אחורית, 280 כ"ס עם הנעה כפולה-קבועה. בשני המקרים יש תיבת 8 הילוכים אוטומטית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.6 שניות בגרסת הבסיס, 5.3 שניות בגרסה החזקה יותר. צריכת הדלק הרשמית: 16.9 ו-15.6 ק"מ לליטר בהתאמה.

    רשימת האבזור בגרסת "מילאנו" הבסיסית (ב-250 אלף שקל) כוללת מושבי בד, מסך תצוגה בגודל "6.5, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, חיישני גשם ותאורה (עוקבת פניה) וחניה אחוריים, בקרת שיוט, חישוקי "17 קלים, 6 כריות אוויר ומערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית (עד 65 קמ"ש), התראה על התנגשות וסטייה מנתיב.
     גרסת "וולונסה" כפולת ההנעה מוסיפה גג שמש, מושבי עור עם חימום לקדמיים ולהגה, פנסי קסנון, מצלמת נסיעה לאחור, מפתח חכם, חישוקי "18 קלים והתרעה על שטחים מתים. מעליהן תשווק הג'ולייה בגרסת קואדראפורגליו (Quadrifoglio) שתתחרה בגרמניות מבית ב.מ.וו (M3), מרצדס (C63 AMG) ואודי RS5. היא גם מצוידת בתג-מחיר דומה: 700 אלף שקל.

    מנוע V6 טווין טורבו מפיק 510 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית עם 6 הילוכים או אוטומטית עם 8 והנעה אחורית, המזניק אותה ל-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות בדרך ל-307 קמ"ש מרביים. יש לה מערכת מיתלים אדפטיבית (המנמיכה את המרכב בס"מ), דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, בלמים של ברמבו (6 בוכנות ודיסקים בקוטר 360 מ"מ מלפנים, 4 בוכנות ודיסקים בקוטר 350 מ"מ מאחור) וצמיגי פירלי P-Zero Corsa דביקים (245/35R19 מלפנים, 285/30R19 מאחור).


    הקואדראפורגליו הקיפה לאחרונה את מסלול הנורבורגרינג בגרמניה בזמן של 7 דקות ו-32 שניות, מה שהופך אותה למכונית הסדאן המהירה ביותר סביב "הגהינום הירוק".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים