שתף קטע נבחר

האם מחליפים לכם סדינים בבית המלון?

כולנו רוצים לחשוב שלפני הגעתנו לבית מלון, המצעים הוחלפו. רשת חדשות בארה"ב יצאה לבדוק האם זה נכון, וחזרה עם תוצאות מטרידות ביותר שמסעירות את ענף התיירות ברחבי העולם. המלונות בתגובה: "תזכורת לחובת עמידה בסטנדרטים"

תחקיר של תוכנית הטלוויזיה האמריקנית "Inside Edition" מסעיר בימים האחרונים את עולם התיירות. כתבת התוכנית יצאה לבדוק בתשעה בתי מלון האם עובדי הניקיון מחליפים את המצעים בכל כניסה של אורח לחדר. התוצאות לא פחות ממזעזעות.

הכתבת עם הכיתוב "I Slept Here". "גועל נפש" (צילום: Inside Edition) (צילום: Inside Edition)
הכתבת עם הכיתוב "I Slept Here". "גועל נפש"(צילום: Inside Edition)

במסגרת התחקיר, הזמין צוות התוכנית חדר ללילה בתשעה בתי מלון שונים בניו יורק. לאחר עזיבת החדר, הזמינו אותו שוב - הפעם תחת שם שונה. בין לבין, בזמן השהות בחדר, ריססו אנשי התוכנית באמצעות ספריי שקוף נשטף שאינו גורם נזק את הכיתוב "I Slept Here" ("ישנתי פה") על הסדינים. את הכיתוב המורסס ניתן לראות רק באמצעות תאורה אולטרה-סגולה.

כך זה התבצע. הסדינים המרוססים (צילום: Inside Edition) (צילום: Inside Edition)
כך זה התבצע. הסדינים המרוססים(צילום: Inside Edition)

התוצאות היו מאוד לא נעימות. בשלושה מתשעת המלונות שנבדקו, הצוות שלא היה מודע לריסוס, לא החליף את המצעים כלל. המלונות בהם לא הוחלפו המצעים היו "The Candlewood Inn & Suites" בכיכר טיימס, "La Quinta Inn & Suites" ליד סנטראל פארק ואף במלון "Marriott Residence Inn" בעיר, מבית רשת מלונות "מריוט" המפורסמת.

צוות התוכנית בעימות עם אחת ממנהלות בתי המלון. תזכורת לסטנדרטים (צילום: Inside Edition) (צילום: Inside Edition)
צוות התוכנית בעימות עם אחת ממנהלות בתי המלון. תזכורת לסטנדרטים(צילום: Inside Edition)

בהמשך לממצאים, זימן צוות התוכנית מנהלים מבתי המלון לראות במו עיניהם את הממצאים על הסדינים. במסגרת מצעד התירוצים שלהם, נאמר באחד המלונות ש"מדובר בתקלה חד פעמית" ובאחר שהעניין ייבדק. במלון "מריוט" התעקש המנהל כי המצעים הוחלפו, עד שהוצג לו אחרת. לאחר ההסברים המלאים, המנהל התנצל על המקרה.

 

לאחר התחקיר פרסמו שלוש הרשתות בהן נמצאו מצעים שלא הוחלפו התנצלויות רשמיות. ברשת "מריוט" אמרו כי יתייחסו לממצאים בכובד ראש, בקבוצת IHG המחזיקה במלונות "The Candlewood" אמרו כי "IHG גאה בסטנדרטים שלה בכל הנוגע לאיכות, והמקרה המדובר הוא תזכורת לכל בתי המלון שיש לאמץ את הסטנדרטים הגבוהים עבור הלקוחות". נציגי "La Quinta" מסרו כי הרשת מציעה חוויה חיובית לאורחיה בכל מלונותיה. "אנחנו מנקים את החדרים עבור כל אורח, יצרנו קשר עם הנהלת המלון המדובר כדי להבין מה קרה ולהתייחס לנושא".

 

לצפייה בתחקיר המלא לחצו כאן

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Inside Edition
התחקיר המסעיר
צילום: Inside Edition
מומלצים